قالی شویی در تجریش

قالیشویی تجریش تهران با ارائه خدمات قالیشویی و اعلا شویی در منطقه تجریش در خدمت شماست. این مرکز با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات روز دنیا مفتخر است که در خدمت همشهریان عزیز تهرانی می باشد. توجه داشته باشید مبل شویی در تجریش یکی دیگر از خدمات این مرکز بوده و شما می توانید با تماس با شماره های زیر نسبت به درخواست قالیشویی تجریش اقدام فرمائید.

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

آدرس کارخانه قالیشویی تهران جم: رسالت، خیابان شهید منصوری، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

گوگل مپ قالیشویی تهران جم

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

 

معرفی بهترین مبل شویی منطقه نیاوران تهران

از زمان‌های گذشته تا به امروز قالیشویی در تجریش بسیار پرطرفدار بوده است. در گذشته افرادی با پارو و پودر رخت‌شویی کثیفی را از تاروپود الیاف فرش از بین می‌برند اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های مدرن در کارگاه‌های مخصوص قالیشویی، فرآیند فرش شستن تغییر کرد. امروزه دستگاه‌های اتوماتیک و پیشرفته همراه با مواد شوینده متناسب با نوع تاروپود فرش، فرآیند شست‌شو و خشک کردن را برعهده دارند. استفاده از این دستگاه‌ها نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شوند، بلکه از آسیب به آن نیز جلوگیری می‌کند. و همچنین قالیشویی تهران جم خدمات مبل شویی در منطقه تجریش را هم انجام می دهد.

 

 

بهترین قالیشویی در تجریش

قالیشویی در تجریش به‌طورکلی به دو دسته فرش دستباف و ماشینی تقسیم می‌شود و برای شست‌وشوی هرکدام از این مدل‌ها متناسب با نوع تاروپود فرش، مواد شوینده را انتخاب می‌کنند. امروزه با توجه به این‌که قالیشویی به عنوان یک شغل شناخته می‌شود، تنوع بسیار گسترده‌ای در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده این سرویس وجود دارد. بنابراین شناسایی قالیشویی مجاز در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران باید براساس ویژگی‌هایی که از طرف اتحادیه صنف قالیشویان تهران صادر شده، انجام شود. قالیشویی در تجریش دارای کلیه این ویژگی‌ها است که شامل موارد زیر می‌شود:

اولین قدم در شناسایی قالیشویی مجاز داشتن شماره جواز از اتحادیه است. کلیه شعبه های قالیشویی تهران جم با شناسه صنفی 0058293681 عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران هستند.

  1. کلیه کارکنان قالیشویی در تجریش دارای لباس فرم مخصوص هستند. همچنین افرادی که برای گرفتن و تحویل دادن فرش مراجعه می‌کنند دارای کارت پرسنلی و ماشین با نماد قالیشویی هستند.
  2. دریافت رسید با مشخصات کارخانه، شماره مجوز، شماره ثبت و نماد قالیشویی، یکی دیگر از ویژگی‌های قالیشویی تجریش است. همچنین شما به عنوان مشتری می‌توانید در هنگام تحویل فرش و قبل از دریافت رسید با قالیشویی تهران جم شعبه تجریش تماس بگیرید و هرگونه سوال در زمینه‌ی فرش، شست‌وشو، تائید کارکنان و… دارید بپرسید و سپس با اطمینان کامل فرش را برای شست‌شو تحویل دهید.
  3. ویژگی دیگری که قالیشویی در تجریش برای مشتریان خود در نظر گرفته است، ضمانت و بیمه نامه است. این گزینه تضمین می‌کند که هرگونه خسارتی به فرش وارد شود، قالیشویی به‌طورکامل خسارت آن را پرداخت کند.
  4. یک قالیشویی مجاز و استاندارد را خدمات حمل‌ونقل را در بالاترین حد کیفیت ارائه می‌دهد. به‌خاطر همین موضوع است که قالیشویی در تجریش خدمات حمل‌ونقل را به صورت رایگان انجام می‌دهد و هنگام تحویل فرش به شکل لول و با کاور است.
سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در تجریش

5 دلیل اصلی برای سپردن فرش به قالیشویی تجریش تهران

عوامل مختلفی باعث کثیف شدن فرش در خانه و محل کار می‌شود. در شهرهای بزرگ به ویژه تهران ساخت و ساز، حجم زیاد ماشین‌ها و آلودگی هوا از عواملی هستند که باعث کثیفی انواع کفپوش می‌شوند. با وجود این عوامل معمولاً هر 12 تا 18 ماه بهتر است که فرش را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید، اما پنج دلیل اصلی وجود دارد که بدون هیچ‌گونه شک باید اجازه دهید که کارکنان قالیشویی در تجریش فرش را رول شده از خانه شما تحویل و در کمترین زمان تمیز به شما تحویل دهند.

  1. لکه‌های سرسخت، یکی از عوامل اصلی هستند که باید برای تمیز کردن حتماً از پرسنل مجرب قالیشویی در تجریش تهران برای برطرف کردن‌شان کمک بگیرید. گاهی ممکن است لکه‌ها با مواد شوینده در منزل برطرف شوند اما امتحان کردن آن‌ها گاهی نیز با خطر و آسیب زدن به الیاف فرش همراه است، اما با سپردن لکه‌ها به متخصصین خیال‌تان راحت است که آنها با تجهیزات تخصصی و مواد شوینده مناسب دشمن لکه‌ها هستند.
  2. داشتن کودک و حیوان خانگی از عوامل دیگری است که حداقل باید سالی یک‌بار شست‌وشوی فرش را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید. رنگ‌، غذا، مایعات، ادرار و… همگی علاوه بر این‌که باعث لکه‌دار شدن فرش می‌شود به‌ مرور زمان باعث بوهای نامطلوب نیز می‌شوند. مگر این‌که تمیزکاری را به بهترین قالیشویی محدوده تجریش بسپارید. (از آن‌جایی که کودکان زمان زیادی را در تماس نزدیک با فرش می‌گذرانند، بسیار مهم است که آن را همیشه تمیز نگه دارید.)
  3. معمولاً خانه بزرگ‌ترها به‌ویژه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها مرکز مهمانی‌های خانوادگی است. بازدیدکنندگان زیاد به معنای ورود کثیفی زیاد به فرش و باقیمانده در عمق الیاف آن است که گاهی جاروبرقی نیز جوابگوی آن نیست. بنابراین اگر مرکز مهمانی‌های خانوادگی هستید، باید تمیز کردن انواع فرش در خانه‌ را به دست کارکنان قالیشویی‌ بسپارید.
  4. حذف باکتری‌ها و آلرژن‌ها از روی فرش‌ها تنها توسط دستگاه‌های پیشرفته یک قالیشویی امکان‌پذیر است. این کثیفی‌ها اگرچه قابل دیدن نیستند اما به‌ مرور زمان می‌تواند به شما آسیب برسانند و باعث ایجاد آلرژی شوند.
  5. اگر سالیان زیادی است که فرش خود را تمیز نکرده‌اید! و کاملاً رنگ اصلی آن را فراموش کرده‌اید! شاید زمان آن فرا رسیده است که از کارکنان و متخصصان یک قالیشویی حرفه‌ای کمک بگیرید تا جان تازه‌ای به فرش‌های خود بدهید. سپردن فرش‌ به قالیشویی در تجریش نسبت به خرید فرش جدید ارزان‌تر و دردسر کمتری دارد.
سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در الهیه |22503723| 🎁20% تخفیف سفارش آنلاین

تعرفه قالیشویی تجریش

قیمت قالیشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

– به‌دلیل این‌که فاکتور اصلی در قیمت فرش ابعاد آن (قیمت واحد ×هر متر مربع فرش) است و قیمت‌گذاری براساس سایز انجام می‌شود، در نتیجه هرچقدر ابعاد یک فرش بیشتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد شد.

– عامل دیگری که در قیمت قالیشویی فرش تأثیرگذار است، جنس فرش و میزان تراکم آن است. بنابراین برای قیمت نهایی باید جنس، نوع الیاف و تراکم فرش مشخص شود.

– شست و شوی فرش دستباف و نفیس نسبت به شستن فرش ماشینی به‌دلیل جنس و تاروپود گران‌تر است.

انتخاب نوع شستن فرش یعنی دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، نیز در قیمت شست و شو فرش نقش دارد.

– قیمت شست‌وشوی فرش در قالیشویی مکانیزه نسبت به شست و شو توسط کارگر ارزان‌تر است.

– نوع ماده شوینده متناسب با الیاف فرش، عامل دیگری است که در قیمت شستن فرش تأثیر دارد.

– لکه‌گیری، اعلاشویی و خدمات دیگر شامل هزینه‌های اضافی می‌شوند.

قالیشویی در تجریش برای مشخص بودن هزینه‌ها در فاکتور رسمی این مجموعه کلیه خدمات را براساس تعرفه صنف قالیشویان ذکر می‌کند.

تهران جم معتبرترین قالیشویی در تهران

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای داشتن شعبه‌های متعدد در سراسر یک شهر یا کشور است. تهران جم با 35 سال سابقه توانسته شعبات متعدد در سراسر تهران افتتاح کند. بنابراین اگر مشتریان به دنبال قالیشویی در غرب تهران باشند می‌توانند قالیشویی شهرک غرب یا سعادت آباد را با بهترین خدمات انتخاب کنند. اگر در شمال تهران ساکن باشید می‌تواند از خدمات گسترده شعبه‌های متعدد این مجموعه یعنی قالیشویی در تجریش، نیاوران، الهیه، پاسداران و جردن بهره‌مند شوید.

 همچنین این مجموعه دارای طیف گسترده‌ای خدمات از قالیشویی گرفته تا مبل‌ شویی و رفو و ترمیم فرش را با تضمین کیفیت، سریع‌ترین زمان تحویل و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

شماره قالیشویی تهران جم چنده؟

شما میتوانید جهت اسعلام قیمت و درخواست قالیشویی تجریش با شماره 02122304263 تماس بگیرید

قالیشویی تهران جم مجوز هم داره ؟

بله این مرکز عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. به شماره صنفی 0058293681 

 

چطور با قالیشویی در تجریش تماس بگیرم؟

شما میتوانید با تماس با شماره زیر درخواست خود را ثبت کنید 02122304263

قالیشویی تهران جم معتبره؟

بله قطعا شناسه صنفی قالیشویی تهران جم 0058293681

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی هنوز ثبت نشده است

1 دیدگاه برای “قالی شویی در تجریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین