قالیشویی در نارمک – بهترین قالیشویی نارمک

قالیشویی نارمک به عنوان بهترین قالیشویی در منطقه نارمک نیز شناخته می شود. این عنوان با گذشت 35 سال سابقه فعالیت و رضایت قلبی مشتریان نسبت به این مرکز قالیشویی نیز بدست آمده است. که در ادامه با تمامی خدمات قالیشویی تهران جم آشنا خواهید شد و تصاویر مربوط به خدمات ارئه شده را نیز خواهید دید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

بهترین قالیشویی در نارمک

قالیشویی نارمک به عنوان یکی از بهترین مراکز قالیشویی در این منطقه شناخته می شود. که شما همراهان عزیز می توانید با خیالی آسوده فرش ماشینی یا دستباف خود را به این مرکز سپرده و با تضمین کیفیت بعد از انجام خدمات قالیشویی در نارمک در محل خود فرش هایتان را دریافت کنید. خدمات قالیشویی نارمک به چندین بخش تقسیم می شود که در ادامه بیشتر با خدمات این مرکز آشنا خواهید شد:

  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • رفوگری و تعمیرات فرش
  • شستشوی خوشخواب

شرایط مراقبت از فرش

فرش‌ها مکانی برای هرگونه کثیفی، کنه و مواد آلاینده هستند و اغلب مسئول مشکلات آلرژی نیز هستند. بنابراین حتماً سالی یک‌بار برای خلاصی از انواع کثیفی‌ها آن‌ها را به قالیشویی مجاز در شرق تهران بدهید. با این‌حال برای  نگه‌داری از این محصول گران‌قیمت باید چندین نکته را نیز رعایت کنید:

  1. حداقل یک‌بار در هفته با جاروبرقی فرش را تمیز کنید. این کار کلیه گردوغبار و زباله‌هایی که به عمق الیاف نفوذ کرده‌اند را پاک می‌کند. هرگز لبه‌ها و نخ‌های اطرف فرش را جاروبرقی نکشید، زیرا ممکن است پاره شوند.
  2. با استفاده از یک برس نرم، همیشه لبه‌های فرش خود را به حالت مسواک زدن، تمیز کنید.
  3. اگر قسمتی از فرش در معرض نور خورشید یا رفت‌ و آمد زیاد قرار دارد، هر 12 تا 18 ماه یک‌بار آن را 180 درجه بچرخانید. رفت و آمد زیاد و در معرض طولانی نور خورشید می‌تواند به بافت فرش آسیب بزند.
  4. در صورت بروز حوادث ناگهانی مانند ریختن سس، قهوه، چای، ادرار کودک یا حیوان خانگی و… یک دستمال تمیز روی لکه انداخته و بدون مالش، لکه را جذب دستمال کنید. سپس با کمی صابون، سرکه سفید و یک پارچه تمیز با حرکات آرام و دورانی باقیمانده لکه را پاک کنید. اگر لکه همچنان قابل مشاهده است، فوراً با بهترین قالیشویی در نارمک تماس بگیرید. سپردن فرش به دست کارکنان حرفه‌ای قالیشویی از ماندگاری لکه جلوگیری می‌کند.

مبل شویی در نارمک

مبل شویی و خدمات شستشوی مبل در نارمک یکی از مهم ترین بخش های قالیشویی تهران جم می باشد. که به اهالی محترم نارمک نیز ارائه می شود. خدمات مبل شویی در محل انجام شده و هیچ گونه نیاز به حمل و نقل مبلمان نیست.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در الهیه |22503723| 🎁20% تخفیف سفارش آنلاین

مبل شویی نارمک قابل ارائه روی تمامی سرویس های مبمان از جمله، مبل راحتی، چرمی و مخمل است که شما میتوانید به تماس با این مرکز درخواست خود را اعلام کنید.

تلفن تماس: 02122304263

مبل شویی خوب در زعفرانیه تهران

هزینه مبل شویی در نارمک

هزینه شستشوی مبل با توجه به تعداد مبلمان و حجم کاری براورد خواهد شد و همچینن خدمات دریافتی شما. به همین خاطر جهت کسب اطلاعات دقیق و براورد هزینه و زمان با شماره زیر تماس بگیرید

تلفن تماس : 02126314608

معرفی بهترین مبل شویی زعفرانیه

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی نارمک

عمدتاً برای حفظ کیفیت و سلامت فرش مراحل شست‌وشو باید با دقت و اصولی انجام گیرد. بنابراین مراحل برای کارکنان قالیشویی در نارمک شامل موارد زیر می‌شود:

– معاینه:  بررسی کامل فرش برای آسیب‌های ساختاری یا پوسیدگی

– حذف گرد و غبار: فرش‌ها یک مکان عالی برای ماندگاری گردوغبار ریز هستند که باید قبل از شست‌وشو از شر آن‌ها خلاص شد.

– لکه‌گیری: تمیز کردن لکه‌ها به‌ویژه لکه با ماندگاری زیاد یکی از مراحل اصلی قبل از شروع شست‌وشو است.

– شست‌وشو: پس از حذف گردوغبار و لکه‌گیری، مرحله شست‌وشو آغاز می‌شود. در این مرحله با توجه به الیاف و ضخامت فرش، نوع ماده شوینده و انتخاب و قالیشویی انجام می‌شود.

– استخراج: در این مرحله، شست‌وشو در عمق فرش برای خارج کردن هرگونه کثیفی و گردوغبار باقیمانده انجام شود.

– خشک کردن: این مرحله در سریع‌ترین و بهترین حالت در قالیشویی در نارمک انجام می‌شود.

– بازرسی نهایی: هنگامی که کل تمیز کردن فرش به پایان می‌رسد، فرش به دقت بررسی می‌شود تا هیچ‌گونه لکه یا کثیفی باقی نمانده باشد. سپس برای تحویل لول و در کاور قرار می‌گیرد.

 

خدمات قالیشویی نارمک

زمانی‌که می‌خواهید از خدمات قالیشویی نارمک استفاده کنید، احتمال زیاد برخی از صحبت‌های منفی در مورد سپردن شست‎‌وشوی فرش را از دوستان و خانواده‌تان که تجربه سپردن فرش به دست افراد حرفه‌ای را ندارند، روبه‌رو خواهید شد. واقعیت این است که برخی چیزها تنها یک افسانه هستند! و یک قالیشویی شرق تهران نارمک هرگز باعث آسیب زدن به فرش شما نخواهد شد.

بعضی از جملات منفی و اشتباه که ممکن است از دوستان یا خانواده خود بشنوید، عبارتند از:

– هرگز فرش به تمیزی روز اول نخواهد شد! واقعیت این است زمانی‌که فرش را به ‌دست یک متخصص آموزش دیده می‌سپارید، فرش تمیزتر و مانند روز اول عالی و تمیز خواهد شد.

– شستن فرش با دستگاه باعث کوچک شدن آن می‌شود! واقعیت این است که فرش هرگز کوچک نمی‌شود مگر این‌که فرش به‌شدت خیس و آبدار را برای مدت زیادی به حال خود رها کنید. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم کارکنان قالیشویی شرق تهران نارمک مرحله خشک‌ کردن فرش را در دستور کار قرار دارند و در مرحله بازرسی اطمینان حاصل می‌کنند که فرش کاملاً خشک و عاری از هرگونه رطوبت باشد. پس یک تکنسین حرفه‌ای هرگز اجازه نمی‌دهد که فرش شما آسیب ببیند.

سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در سهروردی | مبل شویی در محل + (20% تخفیف)

– فقط در صورتی فرش را بشویید که لک داشته باشد! واقعیت این است که کثیفی، گردوغبار، باکتری و مواد آلاینده به مرور زمان روی سطح فرش و عمق الیاف آن جمع می‌شوند. بنابراین تمیز کردن فرش حداقل سالی یک بار توسط یک متخصص کار هوشمندانه‌ای است، به‌ویژه اگر بچه‌های کوچک در خانه دارید.

– شستن مکرر فرش برای آن مضر است! برای این‌که بتوانید ظاهر اولیه فرش را حفظ کنید و عمر آن را افزایش دهید، باید به تمیزی آن اهمیت دهید. خرید فرش ارزان نیست بنابراین تمیز کردن توسط افراد حرفه‌ای ساده‌ترین راه برای محافظت از سرمایه شما خواهد بود.

– تمیز کردن فرش را به دست شرکت‌های ارزان بسپارید!  قالیشویی در شمال شرق تهران اگر دارای مجوز و اعتبار باشد، هرگز از شما قیمتی بیشتر یا کمتر از دیگر قالیشویی‌های معتبر نخواهد گرفت. شما تنها یک فرش دارید که سپردن آن به دست یک قالیشویی بد می‌تواند ضرر جبران ناپذیری را برای‌تان به همراه داشته باشد. بنابراین برای نگه‌داری از سرمایه‌تان اشتباه نکنید.

قالیشویی خوب در نارمک

قالیشویی ها یک خدمات یکسانی را ارائه می دهند. اما پیدا کردن یک قالیشویی خوب در نارمک مثل پیداکردن یک دکتر خوب می مونه، و اهمیت موضوع همین قدر بالاست. شما میتوانید با تصاویر و ویدئوهایی ک مربوط به مشتریان عزیز است این میزارن از رضایت رو مشاهده کنید و تغییراتی ک قبل و پس از شستشوی فرش و یا مبلمان آنها بوجود امده کاملا محسوس است.

قالیشویی تهران جم به عنوان یک قالیشویی خوب در نارمک شناخته می شود که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، و این رضایت قلبی مشتریان هیچگاه باعث افت کیفیت و گران فروشی این مرکز نشده است. ما همواره می کوشیم که رسالت خود را با تعهد قلبی اجرا کنیم و در کنار شما مردم عزیز باشیم.

توجه داشته باشید قالیشویی تهران جم در بیشتر محله‌های تهران شعبه دارد و 35 سال سابقه و بهره‌مندی از ماشین‌آلات به روز و کارکنان آموزش دیده و حرفه‌ای تضمین‌کننده اعتبار این مجموعه است. بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در شرق تهران یا دقیقاً بگوییم بهترین قالیشویی در شمال شرق تهران هستید، در انتخاب قالیشویی نارمک تهران جم شک نکنید.

قالیشویی نارمک کدام مناطق رو خدمات میده؟

ما در تمامی مناطق تهران شعبه داریم. و در منطقه 8 مناطق نارمک، دردشت، هفت حوش، مجیدیه، وحیدیه خدمات قالیشویی و مبل شویی رو ارائه می دهیم

چطور میتونم درخواست قالیشویی نارمک بدهم؟

لطفا با شماره 22304263 تماس بگیرید و یا به صفحه درخواست آنلاین قالیشویی مراجعه کنید و 20% تخفیف بگیرید

سفارش آنلاین قالیشویی

سوالات متداول

شماره قالیشویی خوب در نارمک چنده؟

+ خدمت شما 021-26314608

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی هنوز ثبت نشده است

3 دیدگاه برای “قالیشویی در نارمک – بهترین قالیشویی نارمک

  1. شیما گفته:

    سلام درخواست قالیشویی در منطقه نارمک داده بودم.
    همکارانتون اومدن ولی میخوام ببینم بعد چند روز قالی رو برمیگردونید؟

    • قالیشویی تهران جم گفته:

      سلام تشکر از همراهی شما با قالیشویی در نارمک، همکاران ما پس از 3 روز فرش شسته شده شما رو درب منزل تحویل تون میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین