مبل شویی در نیاوران (قالیشویی تهران جم) + 20%تخفیف

پیدا کردن یک مبل شویی خوب در تهران به خصوص مبل شویی در نیاوران یکی مهم ترین اقدامات پس از لکه و کثیف شدن سرویس مبلمان است. توجه داشته باشید که بهترین مرکز مبل شویی و خشکویی مبل در نیاوران قالیشویی تهران جم است و این موضوع را با رضایت 100% مشتریان عزیزمان در گذشته در ادامه خدمت تان نشان خواهیم داد. ما کاری خواهیم کرد که دغدغه حمل و نقل و وجود لکه و کثیفی در سطح مبلمانتان را دیگر نداشته باشید.

خدمات این مرکز صرفا به مبل شویی ختم نخواهد شد، یکی از مهم ترین خدمات ما قالیشویی در نیاوران است و همچنین رفو و ترمیم فرش در منطقه نیاوران که شما می توانید پکیج کاملی از خدمات مارا دریافت کنید و تخفیف ویژه ای هم برایتان در نظر خواهیم گرفت.

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

آدرس کارخانه قالیشویی تهران جم: رسالت، خیابان شهید منصوری، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

گوگل مپ قالیشویی تهران جم

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

معرفی بهترین مبل شویی منطقه نیاوران تهران

تمیز کردن برخی از اثاثیه منزل و سپردن آن به افراد حرفه‌ای برای برخی از افراد سخت و حتی به دور از تصورات‌شان است. یکی از این فعالیت‌ها شستن مبل است. اگرچه چند سالی است شست و شوی مبل در تهران و شهرهای ایران رواج پیدا کرده است اما هنوز هم به اندازه قالیشویی پرطرفدار نیست. البته از این نکته نمی‌توان گذشت که یافتن بهترین شرکت برای شست‌ و شوی مبل نیز عاملی است تا افراد از سپردن مبل‌ها به افراد حرفه‌ای اجتناب کنند. اما خب نگران نباشید در این مطلب ما به سراغ باسابقه‌ترین و خوش‌نام‌ترین مراکز یعنی تهران جم رفته‌ایم و قصد داریم کلیه ویژگی‌های مبل شویی در نیاوران را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین مبل شویی در نیاوران تهران

تمیز کردن حرفه‌ای مبل باید حداقل یک بار در سال انجام شود. بسیاری از افراد با ایده صرفه‌جویی سعی می‌کنند با انواع شوینده غیراستاندارد لکه‌ها را تمیز کنند، اما در بیشتر موارد نتیجه نهایی یک مبل آسیب دیده است که حتی گاهی تمیز کردن آن با ماشین‌های حرفه‌ای نیز غیرممکن می‌شود.

تنوع، نوع و ترکیب پارچه‌های طبیعی و مصنوعی که در مبلمان امروزی استفاده می‌شود، نیاز به شناخت و تجربه دارد تا براساس آن لکه‌ها پاک و مبلمان تمیز شوند، بدون‌ این که هیچ‌گونه آسیبی به ساختار یا پارچه آن‌ها وارد شود. علاوه بر این کارکنان مبل شویی در نیاوران به‌خوبی می‌دانند که از چه مواد شوینده مخصوص استفاده کنند و چگونه با ماشین‌های حرفه‌ای مبلمان مانند روز اول براق و تمیز سازند.

معرفی بهترین مبل شویی در نیاوران

توجه داشته باشید، زمانی که سعی می‌کنید از شر لکه‌های مبل در خانه خلاص شوید، به‌دلیل نداشتن آگاهی درباره‌ی مواردی که در زیر ذکر شده است، به احتمال زیاد دچار مشکل خواهید شد:

  •  عدم آشنایی با پارچه‌ی مصرفی در مبلمان
  • نداشتن تجهیزات و ابزار مناسب
  • استفاده از مواد شوینده اشتباه
  • روش تمیز کردن غلط
  • عدم آشنایی با لکه‌ و نحوه‌ی‌ برطرف کردن آن

در واقع همه‌ی مواردی که در بالا ذکر کرده‌ایم می‌تواند منجر به نتایج نامطلوب شود.

از سوی دیگر سپردن مبلمان منزل به مبل شویی در نیاوران این اطمینان را به شما می‌دهد که با استفاده از مواد شوینده شگفت‌انگیز و دستگاه‌های پیشرفته، نه تنها هیچ‌گونه آسیبی به مبلمان وارد نمی‌شود، بلکه به دلیل تعهد کارکنان این مجموعه، به‌خوبی از آن‌ها مراقبت نیز می‌شود.

سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در الهیه

تکنیک‌های‌ مبلشویی در نیاوران برای انواع پارچه

با توجه به نوع پارچه که در ساختار روکش مبل به کار رفته است، در مبل شویی نیاوران انواع روش‌های  مختلف برای نظافت مبل وجود دارد. در این مرکز کارکنان از مناسب‌ترین روش و تجهیزات استفاده می‌کنند تا مبلمان با بالاترین درجه استاندارد تمیز شود و همچنین از هرگونه آسیبی در امان بماند.

انواع تکنیک‌هایی رایج که در مبل شویی نیاوران مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارتند از:

مبلشویی در محل با استفاده از بخارشوی (Hot water extraction)

اگر مبلمان از پارچه‌های مصنوعی یا پشمی باشند، باید آب با فشار زیاد و مستقیم وارد الیاف شود. بنابراین نیاز است از تکنیک آب گرم برای از بین بردن هرگونه کثیفی و لکه استفاده کرد. کارکنان مبل شویی در نیاوران با استفاده از دستگاه‎های بخارشور پیشرفته و قدرتمند، بخار گرم را به سطح مبلمان کشیده و سپس با مکنده بسیار قوی دستگاه 95 درصد رطوبت را بلافاصله جذب می‌کنند. در این روش یک ترکیب استاندارد از مواد شوینده با گرما مناسب برای تولید بخار وجود دارد که باعث می‌شود تمام آلودگی‌ها، لکه‌ها، میکروب‌ها، باکتری‌ها و… از بین می‌رود.

مبل شویی خوب در نیاوران

اگر قصد مبل شویی در منزل را دارید، این روش بسیار مناسب، سریع و کاربردی است که به راحتی در انواع خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک تا بزرگ قابل استفاده است.

مبل شویی در منزل با تکنیک خشک (Dry sofa cleaning)

اگر مبلمان منزل از پارچه‌های ظریف و حساس در برابر آب ساخته شده باشند، تمیز کردن خشک بهترین انتخاب برای تمیز کردن آن‌ها خواهد بود. در این روش کارکنان مبل شویی در نیاوران از چندین مرحله استفاده می‌کنند، تا فرآیند شست‌وشوی مبلمان به‌طور حرفه‌ای و بدون هیچ‌گونه آسیبی انجام شود.

  1. بررسی نوع پارچه و روکش مبل؛ بسته به نوع پارچه از محلول‌های تمیزکننده مختلفی استفاده می‌شود.
  2. به‌منظور آماده سازی مبل برای شست‌وشو،  کارکنان ابتدا هرگونه لکه یا لکه‌های کثیف، عمیق و قدیمی را برطرف می‌کنند.
  3. با استفاده از یک دستگاه پیشرفته و تخصصی، یک حلال قدرتمند، بخار را تحت فشار در عمق پارچه فرو می‌کنند.
  4. سپس با استفاده از مواد شوینده مخصوص تمام کثیفی‌ها را برطرف می‌کنند.

در این روش هیچ‌گونه آبی به مبلمان وارد نمی‌شود و کلیه مراحل با استفاده از مواد شوینده مخصوص انجام می‌شود. بنابراین اگر مبلمان با پارچه ظریف دارید و یا یک مبل قدیمی یادگار از مادربزرگ‌تان دارید، که کثیفی مانع جلوه آن شده است، بدون نگران با کارکنان مبل شویی در نیاوران تماس بگیرید و از نتیجه کار لذت ببرید.

مبل شویی در خانه با تکنیک فوم خشک (Dry foam cleaning)

یکی دیگر از تکنیک‌هایی که کارکنان مبل شویی در نیاوران برای تمیز کردن مبلمان با روکش ظریف و ضدآب استفاده می‌کنند، روش با فوم خشک است. این روش نیز دارای چندین مرحله است که عبارتند از:

  1. ابتدا مبلمان با دقت و به‌طور کامل جاروبرقی کشیده می‌شود.
  2. سپس یک اسپری برای از بین بردن هرگونه کثیفی، لکه و بو به سطح مبلمان زده می‌شود.
  3. سپس با دستگاه تخصصی وکیوم فوم بر سطح مبلمان کشیده می‌شود.
  4. و بعد با استفاده از قدرت مکنده دستگاه، کل فوم را از سطح مبلمان پاک می‌کنند.

در این روش مبلمان در عرض یک تا دو ساعت خشک و آماده استفاده است. توجه داشته باشید که لکه بری مبل با فوم در منزل توسط افراد خانواده به دلیل این‌که با سرعت پایین، عدم یکنواختی کشیدن ابر و دیر خشک شدن مواد انجام می‌گیرد باعث بروز مشکلاتی می‌شود که عبارتند از:

– افت کردن سطح مبلمان

– انتشار بوی نامطبوع به دلیل دیر خشک سطح مبلمان

– از بین رفتن حالت اولیه و رنگ در سطح مبلمان

 

 

شست و شوی مبلمان چرمی

مراقبت از مبلمان با روکش چرمی نیاز به دقت فراوان دارد. همچنین اگر چرم به درستی تمیز و نگه‌داری شود، نسبت به سایر پارچه‌های مبلمان عمر و دوام بیشتری دارد. توصیه می‌شود تمیز کردن چرم را به کارکنان حرفه‌ای مبل شویی در نیاوران بسپارید، زیرا هرگونه اشتباه در هنگام تمیز کردن می‌تواند باعث آسیب به پارچه شود. مراحل تمیز کردن مبل چرمی شامل موارد زیر است:

  1. بررسی وضعیت چرم و انتخاب محلول تمیزکننده
  2. استفاده از فوم پاک‌کننده مخصوص پارچه چرم
  3. پاک کردن گردوغبار با یک برس نرم و پارچه نخی
  4. استفاده از محلول مخصوص برای محافظت از چرم در برابر لکه‌های بعدی
سایر محتواهای سایت:  بهترین مبل شویی در زعفرانیه - قالیشویی تهران جم

نحوه شستشوی مبل در منزل

قیمت مبل شویی در نیاوران

قیمت مبل شویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین شاید تعجب کنید که چرا هزینه‌های شست‌ و شوی مبل از شرکتی به شرکتی دیگر متفاوت است. واقعیت این است که هر شرکتی دارای روش‌های متفاوتی است که در قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود. اگرچه با توجه به رضایت و نظر مشتریان مبل شویی در نیاوران این مجموعه نسبت به دیگران از قیمتی عادلانه برخوردار است اما اگر برای اولین بار است که قصد دارید شست و شوی مبل در تهران را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید باید از عوامل تعیین کننده قیمت اطلاع داشته باشید. رایج‌ترین و اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت شست و شوی مبل عبارتند از:

– نوع و تعداد مبلمان؛ نوع مبلمان از دو نفره، سه نفره، صندلی راحتی گرفته تا یک مبلمان L شکل و هشت نفره و… قیمت‌ها متفاوت است.

– زمان شست و شوی مبلمان؛ گاهی اوقات امکان دارد قیمت مبل‌ شویی با توجه به ساعات کاری کمی تغییر کند. معمولاً در خارج از ساعت کاری و روزهای شلوغ قیمت‌ها اندکی تغییر می‌کند. اگر از قبل زمان مبل شویی در نیاوران را رزرو کنید، دچار معطلی و اضافه پرداخت نخواهید شد.

– نوع مواد شوینده و لکه‌ها؛ اگر لکه‌ها بسیار سرسخت باشند قاعدتاً نیاز به مواد شوینده حرفه‌ای تر و صرف زمان بیشتر است. علاوه بر این در صورت درخواست مشتری از مواد شوینده برای محافظ لکه نیز استفاده می‌شود تا مبلمان در برابر هرگونه لکه بعد از شست‌وشو مراقبت شود.

– نوع پارچه و نوع شست‌وشو؛ هزینه مبل شویی در محل با توجه به تکنیک‌های تمیز کردن و نوع پارچه و روکش مبلمان متفاوت است.

– هزینه‌ی خدمات اضافی؛ گاهی اوقات ممکن است در هنگام مبل شویی در منزل تصمیم بگیرید که شست و شوی فرش و حتی رفوکاری نیز انجام دهید که این شامل خدمات اضافه‌تر نیز می‌شود.

چه خدماتی و در چه مناطقی ارائه می شود؟

قالیشویی تهران جم جامع ترین و کامل ترین قالیشویی در سطح شهر تهران می باشد که خدمات خود را بصورت کاملا تخصصی توسط افراد متخصص ارائه می دهد. که در زیر برخی از مناطق و خدمات مذکور را مشاهده خواهید کرد

شعبات قالیشویی تهران جم:

  • قالیشویی در الهیه
  • نیاوران
  • سعادت آباد
  • مجیدیه
  • نارمک
  • صادقیه

خدمات قالیشویی تهران جم:

چرا شعبه نیاوران قالیشویی تهران جم بهترین است؟

برای این‌که رضایت 100 درصدی از مبل شویی در محل داشته باشید، بسیار مهم است که آن را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید. این همان نکته بارز و مهمی است که شعبه نیاوران تهران جم را برای مبل شویی در شمال تهران تبدیل به بهترین و مطمئن‌ترین گزینه می‌کند. شما همچنین می توانید شستشوی فرش در نیاوران به این مرکز بسپارید

 

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

واقعیت این است که این مجموعه با 35 سال سابقه و بهره‌مندی از نیروی کار مجرب و حرفه‌ای، علاوه بر تضمین کیفیت، انواع مبلمان را با بهترین مواد، تخصصی‌ترین دستگاه‌ها و منصفانه‌ترین قیمت تمیز کرده و لبخند رضایت مشتریان سرمایه دائمی این مجموعه و کارکنان آن است.

هزینه شستشوی مبل در نیاوران چقدر است؟

سلام بستگی به تعداد سرویس مبلمان و خدماتی که دریافت خواهید کرد دارد جهت کسب اطلاعات دقیق با شماره زیر تماس بگیرید 22304263

سرویس مبلمان نیاز به جابجایی دارد؟

خیر مبل شویی کاملا در محل شما انجام خواهد شد

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی هنوز ثبت نشده است

3 دیدگاه برای “مبل شویی در نیاوران (قالیشویی تهران جم) + 20%تخفیف

    • قالیشویی تهران جم گفته:

      با شماره زیر تماس بگیرید همکارانمون هزینه رو با توجه به شرایط مبلمان شما اعلام کنند.
      021-22304263

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین