[vc_section][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

نظافت و شستشوی مبلمان همیشه دغدغه همه افراد بوده است زیرا نمی‌توان شبیه یک موکت یا فرش آنها را شسته و آبکشی کرد! این دغدغه باعث شد دستگاه‌های شستشوی مبلمان طراحی و تولید شوند. برخی از مراکز قالیشویی معتبر پایتخت، کار شستشوی مبل در تهران را نیز انجام می‌دهند. تیم متخصص و با تجربه «تهران جم» نیز علاوه بر شستشوی فرش و شستشوی مبلمان در تهران، کار رفو و ترمیم فرش دستباف را نیز انجام می‌دهد. اگر قصد دارید مبلمان منزل را تمیز کنید در ادامه با ما همراه شوید.

021-22503723

شماره قالیشویی در تهران

شست و شوی مبل در خانه

اگر بچه کوچکی ندارید که مدام در حال کثیف کردن در و دیوار مبلمان خانه باشد بهتر است هر یک دو سال یا یک‌سال‌ و‌ نیم، مبلمان خود را تمیز کنید اما اگر فرزندتان اهل ریخت و پاش است یا مبلمان خانه در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارند، ضروری است هر ۶ ماه یا یکسال، یکبار مبل‌ها را به مراکز شستشوی مبل بسپارید.

برخلاف نظر بعضی از افراد، شستشوهای مکرر هیچ آسیبی به مبل وارد نمی‌کند به شرطی که شست­وشو و نظافت اصولی باشد و نکات ضروری رعایت گردد. موضوع مذکور در شستشوی مبل در تهران و مراکز معتبر رعایت می­شود. بنابراین، نظافت مداوم و مکرر نه تنها به مبلمان آسیب نمی‌زند، بلکه به افزایش عمر مفید آنها نیز کمک می‌کند.

زیرا وجود آلودگی و لکه‌های مبل، در دراز مدت باعث به وجود آمدن بوی نامطبوعی می‌شود که با هیچ شست‌وشوی هم رفع نخواهد شد! علاوه بر آن، اگر لکه پاک و تمیز نشود، آرام آرام جذب تار و پود پارچه خواهد شد و رنگ مبل را تغییر می‌دهد. در صورت بروز این مشکل نیز لکه مذکور با هیچ ماده شوینده‌ای پاک نمی‌شود. شست و شوی مبل در تهران به دو صورت انجام می‌شود. اگر آلودگی ها و لکه‌ها کم باشند، شستشو در منزل انجام می‌شود زیرا دستگاه نظافت مبل قابل حمل هستند و تیم شستشوی مبلمان در منزل کار نظافت و شست و شو را در حضور مشتری انجام دهد.

در شکل دوم، شستشو باید در قالی شویی انجام شود، شست‌و‌شو به شیوه دوم برای مبل‌هایی است که لکه‌های کثیفی و میزان آلودگی آنها زیاد است و کار شستشو و نظافت آنها زمان‌بر خواهد بود. البته همه موضوعات در شستشوی فرش و مبلمان توافقی است و حتی ممکن است جابجایی مبل‌ها به قالیشویی یا شست و شوی آن‌ها در خانه، به درخواست خود مشتری باشد.

جنس و ساختار لکه‌ها، موضوع مهمی است که در شستشوی مبل در تهران و دیگر مراکز شست‌وشوی فرش و مبل، کمتر مورد اهمیت قرار می‌گیرد. به بیانی ساعده، لکه‌های چربی ساختار متفاوت‌تری با لکه‌های شیرینی دارند. تفاوت در ساختار لکه‌ها باعث تفاوت در نحوه شستشو نیز می‌شود.

اگر برای شستشوی مبل در تهران به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید، خواهید دید که از مواد شوینده متناسب با لکه‌ها استفاده می‌کنند. مثلاً لکه هایی که از ریختن نوشابه به‌وجود آمده، با لکه به جا مانده از شیر یا شیرینی خامه‌ای متفاوت است، بنابراین روال پاک کردن هر دو لکه نیز تفاوت دارد. این موضوع شامل حال پاک کردن لکه جوهر روی مبل یا پاک کردن آدامس روی مبل و… نیز می‌شود، پس ضروریست شستشوی مبلمان را به بهترین مبل شویی در تهران بسپارید.

هزینه شستشوی مبل در تهران

موضوع دیگری که در شستشوی مبل و شستشوی موکت و فرش وجود دارد، هزینه شستشوی مبل در تهران و قیمت شست و شوی مبلمان در منزل است. هزینه و دستمزد شستشو به عوامل زیادی بستگی دارد. به‌عنوان مثال، رنگ مبل، جنس چرم یا پارچه به کار رفته در آن، میزان و حجم آلودگی مبل‌ها، جنس لکه‌ها و… عواملی هستند که در قیمت شست و شوی مبلمان در منزل دخیل هستند.

لذا در جهت برسی هزینه شستشوی مبل در تهران می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

021-22503723

021-22304263

شست و شوی انواع مبل در تهران

ممکن است از همان ابتدای خرید مبلمان، به فکر شستشوی راحت آنها باشید! و میان خرید مبلمان پارچه ای یا چرمی مردد شوید. ولی با خیال راحت هر کدام را که دوست دارید خریداری کنید زیرا اگر شستشوی مبل در تهران و شهرستان‌ها توسط افراد متخصص و مراکز معتبر انجام شود، تفاوتی نمی‌کند مبلمان پارچه باشد یا چرمی. گرچه شست و شوی مبل‌های پارچه‌ای با شستشوی مبل‌های چرمی تفاوت‌هایی دارد و موادی که برای شستشوی هر کدام به کار می‌رود متفاوت است اما شستشوی هر دو اگر با تجهیزات تخصصی و مواد شوینده استاندارد انجام شود کار سختی نخواهد بود. البته جنس پارچه و حتی چرم‌های استفاده شده در مبلمان، متفاوت است و هرکدام شرایط نگهداری و شستشوی مختص به خود را دارند.

مبل شویی در تهران

نحوه شستشوی مبل

همانطور که بالاتر توضیح دادیم پوشش مبل موضوع مهمی است که باید قبل از شستشو مورد توجه قرار گیرد زیرا موادی که برای مبل‌های پارچه به کار می رود با مواد شستشوی مبل های چرمی کاملاً تفاوت دارد. قدم اول برای شستشوی مبل در منزل، گردگیری و جارو کردن آنهاست.

با این کار، آلودگی های سطحی پاک می‌شوند و با بخار و مواد شوینده استفاده شده، به درون بافت پارچه نفوذ نمی‌کنند. با حوصله تمام قسمت‌ها را جارو کنید. از سَری های جارو برای تمیز کردن نقاط غیر‌قابل دسترس کمک بگیرید زیرا قسمت‌های غیر‌قابل دسترس، علاقه فراوانی به جمع آوری و پنهان کردن آشغالها و کثیفی‌ها دارند! حالا با بخارشو، همه قسمت‌های مبلمان را تمیز کنید.

از برس نرم بخارشو استفاده کنید تا آسیبی به بافت چرم یا مبلمان وارد نکنید. برس را مدام با آب گرم بشویید تا لکه‌های بجا مانده از یک قسمت مبل، به دیگر نقاط منتقل نشوند. البته نحوه کار مراکزی که شستشوی مبل در تهران را انجام می‌دهند به دلیل تجهیزات تخصصی خود، با نحوه شستشوی مبلمان در منزل کاملاً متفاوت است.

به عنوان مثال، موادی که برای شستشوی پارچه استفاده می‌کنند با موادی که برای تمیز کردن قسمتهای چوبی یا چرمی استفاده می‌شود متفاوت است زیرا ساختار هر ماده شوینده، مختص یک جنس است و ممکن است ماده شوینده پارچه به چرم یا رنگ چوب آسیب بزند.

تضمین شست و شوی مبل

حتی میزان و حجم بخار دستگاه شستشوی مبلمان بسیار بالاتر از بخارشو‌های خانگی است، به همین خاطر شستشوی مبل در تهران و دیگر مراکز معتبر در شهرستان‌ها، توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می‌شود. چون هر پارچه، شرایط نگهداری مخصوص به خود را دارد و اگر شخصی که کار شستشوی مبلمان را انجام می‌دهد، اطلاعات لازم و کافی را از انواع پارچه‌ها در خصوص شستشو و نگهداری آنها نداشته باشد، به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند و حتی ممکن است به مبلمان و پوشش آنها خسارت بزند.

نکته آخر این‌که تحت هیچ شرایطی از لکه‌بر های قوی برای پاک کردن لکه روی مبل استفاده نکنید، زیرا ممکن است در زمان کوتاهی لکه مذکور از بین ببرد، اما بدون شک به بافت پارچه و رنگ آن نیز آسیب غیر قابل جبرانی وارد می‌آورد.

درباره قالیشویی تهران جم

قالیشویی تهران جم با 35 سال سابقه درخشان در حوزه شست و شوی انواع فرش ماشینی و دستباف همواره پیشرو در این صنعت بوده و است. این مجموعه عضو رسمی اتجادیه قالیشویان تهران می باشد که با شناسه صنفی 0058293681 می توانید از صحت این موضوع مطلع شوید.

لذا در جهت خدمت رسانی سریع تر به همشهریان عزیز، قالیشویی تهران جم اقدام به افزایش شعبات خود در مناطق مختلف تهران کرده است که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت. وجه تمایز قالیشویی در نیاوران، حضور کارشناسان فرش های دستباف برای رفو و ترمیم می باشد. قالیشویی در پاسداران، همکاران ما در این شعبه نهایتا سه ساعته به آدرس شما می آیند و اقدام به جمع اوری قالی کرده و پس از نهایت 4 روز کاری فرش هایتان را تحویل تان می دهند. قالیشویی در مجیدیه. این شعبه مرکزی واقع در رسالت مجیدیه شمالی، پائین تر از مخابرات تندگویان، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24 نیز مباشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *