قالیشویی در الهیه |22503723| 🎁20% تخفیف سفارش آنلاین

قالیشویی الهیه یکی از مراکز معتبر و قدیمی شستشوی فرش در منطقه الهیه نیز می باشد. با اطمینان خاطر انواع فرش ماشینی و دستباف خود را می توانید به مرکز قالیشویی تهران جم بسپارید و پس از شستشوی فرش به صورت لول شده و کاملا تمیز درب منزل فرش را تحویل بگیرید. قالیشویی الهیه با توجه به نیاز همشهریان عزیز جدا از بحث شستشوی فرش ماشینی و دستباف در پروسه مبل شویی هم نیز فعال می باشد. و شما ساکنین محترم منطقه الهیه تهران می توانید با درخواست از این مرکز نسبت به شستشوی مبل در محل اقدام فرمائید.

021-22503723 | 021-22304263

قابل توجه مشتریان عزیز،🎁 20% تخفیف سفارش آنلاین 🎁 از طریق لینک زیر

 قالیشویی آنلاین

قالیشویی در الهیه

شستشوی فرش و موکت و تمیز کردن منازل در تمام ایام سال مورد توجه خانواده‌ها قرار می‌گیرد. اما در ایامی از سال مثل عید نوروز شستن فرش و خانه تکانی به یک سنت بین ایرانیان تبدیل شده است. دیگر مثل قدیم شستن فرش در خانه کار راحتی نیست. به همین دلیل بهتر است شستن فرش به قالیشویی در الهیه سپرده شود.

قالیشویی تهران جم یکی از معتبر ترین قالیشویی ها در تهران می باشد که با سابقه‌ی بیش از 35 سال فعالیت و عضویت در اتجادیه قالیشویان تهران می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. اگر در منطقه الهیه و اطراف آن هستید بهتر است بدانید برای راحتی شما تهران جم اقدام به افتتاح شعبه جدید در محدوده الهیه کرده است. این شعبه جدید قالیشویی در منطقه الهیه آماده‌ی ارائه انواع خدمات به مشتریان است.

بهترین قالیشویی در الهیه

قالیشویی تهران جم یکی از بهترین قالیشویی ها در سطح شهر تهران می باشد که قالیشویی در منطقه الهیه در تحت پوشش این کارخانه قالیشویی در شهر تهران نیز می باشد. که شما می توانید با خیال راحت شستشوی انواع فرش های خود را به این مجموعه بسپارید و دیگر دغدغه و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید.

شماره قالیشویی خوب در الهیه

شستشوی فرش و موکت در الهیه

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های قالیشویی در الهیه لکه برداری و شستشو و رفو انواع فرش از جمله فرش دستبافت و ماشینی است. در اثر رفت و آمد روی فرش‌ها، ریختن غذا و نوشیدنی فرش کثیف می‌شود و نیاز به شستشو دارد. در قالیشویی ابتدا فرش‌ها  لکه برداری می‌شوند و سپس با استفاده از شوینده مناسب و مرغوب تمیز می‌شوند. تابلو فرش‌های گران قیمت و نفیس را هم می‌توان به کارکنان با تجربه قالیشویی سپرد و آن را تمیز و بدون کوچکترین آسیب به کیفیت تحویل گرفت.

همینطور شستن موکت با استفاده از دستگاه‌های مخصوص در محل هم قابل انجام است. مثلا در سالن‌های همایش یا ادارات و هتل‌ها که با موکت پوشیده شده است جدا کردن موکت‌ها  امکان پذیر نیست، اما با استفاده از دستگاه‌های مخصوص می‌توان موکت‌ها را تمیز کرد.

سایر محتواهای سایت:  رفو فرش دستبافت در نیاوران؛ جان بخشیدن به فرش‌های یادگاری

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت در قالیشویی الهیه چند ویژگی منحصر بفرد دارد که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت:

1- استفاده از شوینده مناسب

در قالیشویی الهیه از شوینده‌های با کیفیت و مناسب استفاده می‌شود. این شوینده‌ها باعث تغییر رنگ فرش نمی‌شود و کیفیت فرش را خراب نمی‌کند اما قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. همچنین اگر لکه‌ای مثل لکه‌ی رنگ یا لاک روی قسمتی از فرش باشد با استفاده از حلال مناسب آن لکه پاک می‌شود و فرش به حالت قبلی برمی‌گردد.

درصورتی‌که در از شوینده نامرغوب استفاده شود فرش درخشان نمی‌شود و رنگ پرزهای آن کدر می‌شود. اما با سپردن فرش‌های خود به قالیشویی در الهیه می‌توانید اطمینان داشته باشید که فرش تمیز و درخشان تحویل می‌گیرید.

2- بکارگیری ماشین آلات تخصصی

برای شستن فرش‌های دستبافت و ماشینی از ماشین آلات به روز و تخصصی استفاده می‌شود. این ابزارها برای خاک گیری، شستن و خشک کردن فرش استفاده می‌شود و باعث می‌شود دقت و سرعت انجام کارها بالا رود. نیروی انسانی ممکن است در اثر حجم بالای کار خسته شود و با سهل انگاری هنگام انجام کار آسیبی به فرش بزند اما با کم کردن دخالت نیروی انسانی احتمل خطا و آسیب به فرش هم کم می‌شود.

بهترین قالیشویی در منطقه الهیه تهران

کارکنان با تخصص و تجربه

کارکنان این قالیشویی در الهیه با تجربه و متخصص هستند و در انجام وظایف خود دقت زیادی می‌کنند. به خصوص وقتی که  شما یک فرش آسیب دیده یا پاره را به قالیشویی تهران جم می‌سپارید و می‌خواهید آن را تعمیر کنید رفوکاران حرفه‌ای قالیشویی به خوبی از عهده‌ی تعمیر فرش برمی‌آیند. و تضمین کتبی به شما خواهند داد.

قیمت شستشوی فرش در الهیه

هزینه‌ی شستشوی فرش در الهیه بر اساس متراژ آن تعیین می‌شود. این قانون هم در مورد فرش ماشینی و هم فرش دستبافت صادق است. البته قیمت شستشوی فرش‌های دستبافت نفیس کمی متفاوت و بیشتر است و برای تعیین آن پیش از سپردن فرش می‌توانید توافق کنید.و پیش از شستشو کارشناسان کارخانه قالیشویی تهران جم به عنوان یک قالیشویی خوب در الهیه تهران با شما مکاتبه خواهند کرد. اما مطمئن باشید تعرفه‌های قالیشویی تهران جم معقول و متعارف تر از سایر همکاران نیز می باشد. و حتی کیفیت شستشوی فرش بسیار بیشتر از انتظار شما است.

جهت برسی و کارشناسی هزینه شستشوی فرش دستباف و انواع فرش ها ماشینی با شماره زیر تماس بگیرید

021-22503723 | 021-22304263

یکی از مهمترین ویژگی‌های خدمات قالیشویی در الهیه این است که خدمات ارائه شده را تضمین می‌کند. یعنی لازم نیست نگران از دست رفتن کیفیت فرش یا تمیز نشدن آن باشید و با اعتماد به سابقه‌ی قالیشویی می‌توانید سفارشات خود را تحویل بدهید.

تعهد به زمان تحویل سفارشات

خیلی از مشتریان تجربه‌ی بدی از به موقع تحویل نگرفتن سفارشات خود دارند. اما در قالیشویی در الهیه این مورد اصلاً جای نگرانی ندارد. زیرا کارکنان این قالیشویی به زمان تحویل سفارشات متعهد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا کارها مطابق با زمان بندی جلو برود. پس اگر فرش‌های خود را برای برگذاری جشن و مراسمی به قالیشویی بسپارید یا پیش از نوروز قصد شستن فرش داشته باشید با اطمینان از تحویل به موقع می‌توانید برنامه‌های خود را تنظیم کنید.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی تهران پارس + ((20% تخفیف ویژه))

شستشوی مبل در الهیه

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در قالیشویی لکه برداری و شستشوی مبلمان است. مبلمان منازل یا ادارات به مروز زمان کثیف می‌شود و رنگ آن در اثر نشستن گرد و غبار تغییر می‌کند. به همین جهت لازم است آلودگی‌ها از سطح آن پاک شود. اما به دلیل آسیبی به فوم یا چوب مبل در اثر تماس با آب وارد می‌شود نمی‌توان به صورت شخصی اقدام به شستشو کرد.

پس کارکنان قالیشویی بعد از استفاده کردن شوینده روی مبلمان با استفاده از دستگاه‌های مخصوص که مکش قوی دارند آب اضافی را از روی مبل بیرون می‌کشند و باعث می‌شوند مبلمان زودتر خشک شود.

یکی دیگر از مزیت‌های تمیز کردن مبلمان توسط کارکنان قالیشویی تهران جم این است با استفاده از حلال‌های مناسب می‌توانند لکه‌های مواد غذایی یا رنگ و مواد شیمیایی را بدون اینکه آسبی به پارچه‌ی مبل وارد شود پاک کنند.

خدمات مبل شویی در محل انجام می‌شود و لازم نیست مبلمان به قالیشویی منتقل شود. این مورد یک ویژگی ممتاز است زیرا حمل و نقل مبلمان و صندلی کار بسیار سختی است.

شستشوی تشک و پتو در الهیه

یکی دیگر از خدمات تخصصی قالیشویی شستشوی کالای خواب مانند پتو و تشک است. استفاده‌ی روزانه و عرق کردن باعث می‌شود تشک و پتو کثیف شود. بدن نیز در تماس مستقیم با میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا قرار می‌گیرد و فرد را بیمار می‌کند. پس بهتر است هر چند ماه یک بار کالای خواب را به قالیشویی بسپارید که با استفاده از شوینده مناسب و شیوه‌ی صحیح شستشو آن را تمیز کنند. به این ترتیب از ایجاد بیماری‌های پوستی و تنفسی هم جلوگیری می‌کنید.

شعبات قالیشویی تهران جم

قالیشویی تهران جم در سطح شهر تهران به دلیل راحتی و دسترسی سریع و خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز تعداد شعبات خود را با توجه به مناطق مخلف شهری گسترش داده است و زین پس میتوانید خدمات مربوط به قالیشویی را از طریق سایر شعبات در مناطق مناطق نیاوران، سعادت آباد، مجیدیه، پاسدارن دریافت کنید.

آدرس دفتر مرکزی قالیشویی تهران :

رسالت، مجیدیه شمالی، میدان ملت، پائین تر از مخابرات تندگویان، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

شماره تماس :

021-22503723

021-22304263

021-26314608

 

چه مناطقی رو تحت پوشش دارید؟

قالیشوی الهیه در تمامی این محدوده خدمات خود را ارائه می دهد از جمله: خیابان فرشته، تختی، پارسا، چناران، کوهیار، جردن، نمازی، سروستان، صحرا و...

چطور با قالیشویی در الهیه تماس بگیرم؟

از طریق صفحه درخواست قالیشویی انلاین در وبسایت تهران جم درخواست خود را ثبت کنید و یا با شماره زیر تماس بگیرید 22304263

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 4

امتیازی هنوز ثبت نشده است

25 دیدگاه برای “قالیشویی در الهیه |22503723| 🎁20% تخفیف سفارش آنلاین

  1. maryami گفته:

    سلام بهترین قالیشویی هستس که تا حالا دیدم. با قالیشویی تهران جم تماس گرفتم.با کمترین زمان انتظار فرش هام بردن شستن و سریع برام آوردن با تشکر.

  2. معصومه خدادادی گفته:

    باسلام وباتشکر ازاین که عالی کار انجام می‌دهید، سرعت عمل وتمیز شستن دونشانه مهم کارهست که هر دوامتیاز مختص شماست

  3. s.j گفته:

    با سلام و خسته نباشید.
    به جرات می تونم بگم تهران جم یکی از بهترین قالیشویی های هست که تو منطقه الهیه هستش.سپاس فراوان

  4. سارا گفته:

    با عرض سلام و وقت بخیر.
    به جرات میتونم بگم قالیشویی تهران جم جزو بهترین و منظم ترین قالیشویی ها تو محدوده الهیه است. هم خیلی کارشون خوب و تمیزه و هم بسیار خوش رو و خوش اخلاق هستن. خلاصه که خیالتون راحت باشه

  5. Amir6 گفته:

    سریع اومدن بردن و اوردن قالی ها رو خیلی دنبال یک قالیشویی معتبر و تمیز توی محدوده الهیه میگشتم و تهران جم واقعا کارشون حرف نداشت

  6. علی مهری خانیکی گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بابت:
    سرعت در بردن فرش ها
    تمیز شستن فرش ها
    سریع و با کلاس آوردن فرش ها
    قیمت های مناسب
    تشکر نمایم
    موفق و برقرار و پر روزی

  7. فاطمه بنایی گفته:

    با عرض سلام و درود
    به واقعیت قالیشویی تهران جم جزو بهترین و منظم ترین قالیشویی ها تو محدوده الهیه است.
    هم خیلی کارشون و شست و شوی خیلی تمیزی دارن
    اخلاقشون هم که عالیه
    کافیه یک بار باهاشون همکاری کنین پشیمون نمیشید و مشتری همیشگی میشید

  8. rezafarboody گفته:

    باتشکرازپرسنل وکادرمحترم قالیشوی تهران جم ازاینکه واقعا کارشون عالیه ودرشستشوی قالی که برده بودن نهایت زحمت روکشیده بودن ومیشه گفت مثل روزاول شده وممنون ازسرویس قالیشوی که به موقع قالی روتحویل دادن ممنون وبسیارعالی.

  9. علی تقوی گفته:

    از نتیجه سفارشم بسیار راضی بودم . مخصوصا به دلیل سرعت بالای انجام کار که خیلی توجهم رو جلب کرد. با تشکر از مجموعه قالیشویی تهران جم که واقعا بی نقص کار می کنن

  10. مهسا گفته:

    سلام
    من میخاسم تشکر کنم از قالیشویی الهیه
    چند روز پیش چند تا فرش ماشینی و دستباف داشتم که شما برام شستین واقعا کیفیت کارتون خیلی عالی بود😍
    قالیشویی شما رو به تمام دوستا و فامیلامون معرفی کردم

  11. Reza Farboody گفته:

    باتشکرازپرسنل وکادرمحترم قالیشوی تهران جم ازاینکه واقعا کارشون عالیه ودرشستشوی قالی که برده بودن نهایت زحمت روکشیده بودن ومیشه گفت مثل روزاول شده وممنون ازسرویس قالیشوی که به موقع قالی روتحویل دادن ممنون وبسیارعالی.

    • قالیشویی تهران جم گفته:

      تشکر ویژه از همراهی شما با قالیشویی تهران جم در منطقه الهیه 20% تخفیف برای شما در نظر گرفته شد برای سفارش های بعدی

  12. آزاده گفته:

    خیلی دنبال یک قالیشویی معتبر و تمیز توی محدوده الهیه میگشتم و تهران جم واقعا کارشون حرف نداشت واقعا تمیز فرش های مارو شستن و برخورد پرسنل خوب بود ضمنان سریع اومدن بردن و اوردن قالی ها رو

  13. adrina گفته:

    از تمام پرسنل زحمتکش قالیشویی تهران جم در منطقه الهیه برای این زحمات ارزنده ای که میکشن تشکر میکنم . سرعت عمل شما بی نظیره خیلی سریع فرش را بردین و خیلی سریع هم تحویل دادین

  14. طراحی سایت در مشهد گفته:

    با احترام به قالیشویی تهران جم
    در صورتی که نیاز به طراحی وبسایت قالیشویی داشتید می توانید به وبسایت بنده یعنی ” استودیو اکنون ”
    aqnoon.ir
    مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09371579100 تماس گرفته و درخواست خود را نیز مطرح نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین