مبل شویی در تهران

شستشوی مبل در تهران

درخواست مبل شویی با 20% تخفیف 021-22304263

شستشوی مبل یا مبل شویی در تهران یکی از مهم ترین خدمات قالیشویی تهران جم است که در جهت رفاه حال همشهریان عزیز در تمامی مناطق تهران خدمت رسانی داریم فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

نیازی به حمل و نقل مبلمان شما نیست و مبل شویی در محل انجام خواهد شد.

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

آدرس کارخانه قالیشویی تهران جم: رسالت، خیابان شهید منصوری، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

گوگل مپ قالیشویی تهران جم

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

ما در قالیشویی تهران جم از تکنیک های مختلفی در جهت مبل شویی در تهران استفاده میکنیم که در ادامه برخی از آنها را خواهیم گفت:

  • مبلشویی با استفاده از بخارشوی
  • مبل شویی با تکنیک خشک
  • شستشوی مبل با تکنیک فوم خشک

مناطقی که قالیشویی تهران جم خدمت رسانی می کند:

مبل شویی ارزان در الهیه تهران

مبل شویی در الهیه

اینکه هزینه زیادی صرف خرید بهترین مبلمان را برای محل کار و یا منزلمان می کنیم، درواقع به زیبایی محیط می پردازیم. اما مهم ترین بخش ماجرا مربوط به نگهداری و اقدامات سریع پس از لکه شدن مبل است. زمانی که شما نیاز به شستشوی مبل در الهیه دارید تیم ما در خدمت شماست. قالیشویی تهران جم با 35 سال سابقه درخشان و تیم مجرب در محدوده الهیه نسبت به ارائه خدمات مبل شویی در الهیه کرده است و شما می توانید به راحتی به این مرکز مبلشویی الهیه و قالیشویی الهیه دسترسی داشته باشید.

بهترین مبل شویی تجریش

شستشوی مبل در تجریش

ساکنین مجترم منطقه تجریش، قالیشویی تهران جم به منظور ارائه سریع خدمات از جمله مبل شویی در تهران خود به اهالی منطقه یک تهران از پل تجریش گرفته تا امام زاده صالح و خیابان‌ بوعلی، صاحبی، آشتیانی منفرد و کل محدوده منطقه تجریش اقدام به افتتاح یک شعبه جدید جهت ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی در تجریش کرده است که شما همراهان عزیز میتوانید با تماس با شماره های زیر درخواست خود را ثبت کرده و تیم اجرایی قالیشویی تهران جم سریعا به محل شما اعزام شده، و خدمات مربوطه را ارائه خواهند داد.

مبلشویی در زعفرانیه

مبلمان و اثاثیه منزل یک نوع سرمایه‌گذاری برای صاحب خانه است اما تعداد کمی از مردم سپردن شست‌ و شوی مبلمان یا دیگر لوازم داخلی منزل را به دست افراد حرفه‌ای به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند.

مبل شویی در منزل علاوه بر این‌که باعث تمیز شدن آن می‌شود و ظاهر آن را مانند روز اول حفظ می‌کند، بلکه در دوام و عمر آن نیز تأثیرگذار است. اما تمیز کردن مبلمان و نحوه شست‌شو آن توسط افراد عادی و افراد خانه نه تنها کار آسانی نیست، بلکه به‌دلیل این‌که به‌دلیل عدم آشنایی با لکه و روکش مبلمان باعث تغییر در ظاهر و کاهش کیفیت آن نیز خواهد شد.

اگر قصد مبل شویی در زعفرانیه را دارید اما مطمئن نیستید که از کجا افراد حرفه‌ای را پیدا کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفتیم که چرا باید به سراغ مبل شویی در تهران جم شعبه زعفرانیه بروید.

 

مبل شویی سهروردی

سهروردی جزو خیابان‌های مهم کلان‌شهر تهران است که در منطقه 7 شهرداری آن قرار دارد. این خیابان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم‌بندی می‌شود و بخش عمده‌ای از صنایع را به خود اختصاص داده است. پارک اندیشه، پاساژ اندیشه، میدان پالیزی، بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، خیابان پالیزی، خیابان خرمشهر، خیابان هویزه، خیابان بهشتی، چهارراه کیان، خیابان میترا، خیابان سورنا، خیابان مطهری و خیابان بهار شیراز به این خیابان متصل شده‌اند.

تمام این مناطق به طور کامل تحت پوشش قالیشویی تهران جم قرار دارد و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. برای ارتباط با ما و دریافت خدمات مبل شویی در این خیابان کافی است با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. خدمات مبل شویی در سهروردی به صورت حرفه‌ای و با ضمانت کامل انجام می‌شود.

تعرفه مبل شویی چقدر است؟

با شماره زیر تماس بگیرید با توجه به وضعیت و تعداد مبلمان شما هزینه مشخص خواهد شد 22304263

چه مناطقی رو تحت پوشش دارید؟

ما در تمامی مناطق تهران شعبه داریم و خدمت رسانی میکنیم