رفو و ترمیم فرش در تهران

رفوگری فرش تهران

درخواست خدمات با 20% تخفیف 021-22304263

یک ساختمان قدیمی و تاریخی نیاز به مرمت و بازسازی و دوباره احیا شدن داره تا این بنا حفظ بشه. فرش دستباف هم به علت قدمت و با ارزش بودن پس از مدتی نیاز به رفوگری و ترمیم داره که انجام خدمات رفوگری فرش تهران فرش های ماشینی و دستباف شما دوباره احیا شده و بطور کامل مثل روز اول خودش میشه و میتونید با خیالی راحت از اونها استفاده کنید.

رفوگری فرش در تهران 

رفو و ترمیم فرش می تواند بهترین روش برای جلوگیری از تخریب فرش در نظر گرفت. این روش موثر ترین راه برای حفظ فرش ماشینی و یا دستباف شماست. که شخص رفوگر  باید در این حوزه متخصص بوده و آسیب دیگری به بافت فرش شما وارد نکند.

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

آدرس کارخانه قالیشویی تهران جم: رسالت، خیابان شهید منصوری، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

گوگل مپ قالیشویی تهران جم

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

فرش ها همیشه نماد زیبایی خانه هستند، اگر هم از فرش دستباف استفاده میکنید خانه شما مثل الماس همیشه می درخشد. نگهداری و مراقبت از فرش ها همیشه حائز اهمیت بوده است. اما گاهی اوغات لکه شدن فرش و یا اتفاقاتی که ممکن است آسیب جدی به بافت فرش وارد شود در بعضی موارد جبران پذیر است و رفو و رفوگری امری ایست که در این مرحله به شما کمک زیادی خواهد کرد. رفو فرش در تهران یکی از مهم ترین خدمات قالیشویی تهران جم است. که در تمامی شعبات این مرکز  به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

شعبات رفوگری در تهران:

رفوگری در ولنجک

اهمیت و ارزش رفوگری در تهران و یا ترمیم فرش تهران زمانی مشخص می شود، که شما فرشی گرانبها دارید و نیاز مبرم به ترمیم بافت فرش است، سلامت فرش یکی از مهم ترین عیار های یک فرش محسوب می شود، زیرا در طول زمان ممکن است لکه شدن فرش و آسیب رسیدن به بافت فرش اتفاق بیفتد. ولی اگر سوختگی و یا پارگی در سطح فرش دارید و یا بافت فرش دچار بید زدگی شده است. اصلا نگران نباشید، فرش دستباف شما امکان ترمیم و رفو را دارد و مانند روز اولش خواهد شد.

رفو و ترمیم فرش در منطقه ولنجک تهران

رفو و تعمیرات فرش در نیاوران

تکنیک ‌های رفو فرش دستبافت در نیاوران کاملاً به نوع آسیب و عمق آن بستگی دارد، با این‌حال ترمیم فرش شامل مراحل زیر می‌شود:

– شیرازه ‌دوزی: اولین قدم در ترمیم فرش دستباف و ماشینی شیرازه دوزی است. این روش عمدتاً برای رفو ریشه، لبه و حاشیه‌های پوسیده کاربرد دارد و بسیار مهم است که با نخ همرنگ و هم جنس انجام شود تا فرش دو رنگ نشود.

– پل سازی: یکی از دیگر از تکنیک‌های رفو فرش دستبافت در تهران پل سازی است. این روش برای ترمیم از بین رفتن چله فرش کاربرد دارد. در این مرحله نیز بسیار مهم است که فرد رفوگر از کلاف و نخ هم‌رنگ و هم جنس فرش استفاده کند.

شما عزیزان جهت استعلام قیمت رفوگری در تهران و یا درخواست خدمات قالیشویی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

مرکز رفوگری تهران