شستشوی فرش

درخواست قالیشویی با 20% تخفیف 021-22304263

پیدا کردن یک قالیشویی خوب و شستشوی فرش مثل پیدا کردن یک دکتر خوب میمونه و خیلی مهمه که کی داره بهمون معرفی میکنه، ما از خودمون خیلی تعریف نمیکنیم. ولی مشتریان عزیزمون همیشه به ما لطف داشتنن و از مهرشون بی دریغ نبودیم.

دیگه همه مون میدونیم که خانوم خونه همیشه دلش میخواد که فرش هاش تمیز و بدون لکه باشه. خب ما اینجاییم که حال دل خانوم خونه رو همیشه خوب کنیم. چه اگه قراره فرش ها رو بشوریم چه شستشوی مبلمان تون رو به عهده داشته باشیم.

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

آدرس کارخانه قالیشویی تهران جم: رسالت، خیابان شهید منصوری، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

گوگل مپ قالیشویی تهران جم

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

دلمون میخواد که بدونید، قالیشویی تهران جم اینجاست و با همون کیفیتی که همیشه دنبالش هستید و میخواید که از انواع فرش و مبلمان شما مثل یک فرش دستباف مراقبت کنه و خوب اونها رو بشوره. حواسش به همه چی هست و با خیال راحت میتونید فرش های خودتون رو به ما بسپارید.

ما خدمات زیادی رو پوشش میدیم مثل:

شعبات قالیشویی تهران جم

قالیشویی تهران جم با کسب عنوان بهترین قالیشویی در تهران، در جهت رسیدگی سریع به درخواست مشتریان عزیز و تسریع در زمان اقدام به راه اندازی و فعالیت در مناطق مختلف تهران کرده است که در زیر میتوانید لیست برخی از شعبات ما را ببینید.

قالیشویی در الهیه

قالیشویی تهران جم در تمامی مناطق الهیه تهران خدمات شستشوی فرش در تهران و شستشوی مبل را ارائه می دهد. که برخی از خیابان های این منطقه را در زیر میتوانید ببینید

  • خیابان فرشته
  • جردن (نلسون ماندلا)
  • خیابان تختی (ژاله سابق)
  • چناران، سروستان، کامران (گلناز سابق)
  • احمد لطیفی (شقایق سابق)، مبشر (مشارالملک سابق)
  • کوهیار (نامدار سابق) خیابان نمازی، خیابان شریفی منش

بهترین قالیشویی الهیه تهران

قالیشویی در نیاوران

منطقه نیاوران در منطقه 1 تهران قرار گرفته. محله نیاوران عنوان شمالی‌ترین محله‌ی تهران رو به خودش اختصاص داره. که قالیشویی تهران جم در این منطقه خدمات قالیشویی در نیاوران و شستشوی مبل در نیاوران را ارائه می دهد.

برخی از مناطق محله نیاوران:

  • خیابان شفیعی، خیابان نور افشار
  • حصار بوعلی، محله آجودانیه
    منظریه و فیروز بخش

قالیشویی خوب در نیاوران

قالیشویی تهران جم در سعادت آباد

سعادت آباد توی منطقه‌ی 2 تهران هست و این محله که یکی از محلات بالاشهر تهران محسوب میشه، که قالیشویی تهران جم توی این منطقه هم خدمت رسانی خود رو با بالاترین سطح کیفیت انجام میده و میتونید در خواست های قالیشویی و مبل شویی در سعادت آباد رو به ما بسپارید.

قالیشویی منطقه 2 تهران

بهترین قالیشویی در پاسداران

بی شک بهترین روش برای تمیز تر بودن محیط منزل و محل کار مراقبت از سرویس مبلمان و فرش است. اما اگر زمانی که مبلمان فرش های شما نیازمند شستشوی فرش در تهران شد. و یا مبلمان شما دچار لکه و کثیفی شد دیگر دغده این را نداشته باشید که باید پارچه مبل عوض شد. قالیشویی تهران جم به عنوان مجریان متخصص در حوزه شستشوی مبل در پاسداران است و در محل شما حاضر شده و نسبت به شستشوی مبلمان شما عمل خواهند کرد.

قالیشویی نارمک

زمانی‌که می‌خواهید از خدمات قالیشویی در محدوده نارمک تهران استفاده کنید، احتمال زیاد برخی از صحبت‌های منفی در مورد سپردن شست‎‌وشوی فرش را از دوستان و خانواده‌تان که تجربه سپردن فرش به دست افراد حرفه‌ای را ندارند، روبه‌رو خواهید شد. واقعیت این است که برخی چیزها تنها یک افسانه هستند! اما کافیست بدانید که قالیشویی تهران جم این تضمین را به شما خواهد داد که  هرگز باعث آسیب زدن به فرش شما نخواهد شد.

قالیشویی جردن

یکی از رایج‌ترین وسایل در هر خانه‌ای به‌ویژه ایرانی‌ها قالی، قالیچه، فرش، گلیم و… است. این زیراندازهای بافتنی چشم‌نواز نقش بسیار زیادی در زیباسازی و دکوراسیون خانه و حتی محل کار دارند، بنابراین تمیز بودن آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در منطقه جردن تهران ساکن هستید و یا محل کار شما در این منطقه است. می توانید با تماس با ما درخواست شستشوی مبل در جردن و یا قالیشویی جردن را بدهید. تیم متخصص ما فورا به محل شما اعزام خواهد شد.

شما همشهریان عزیز می توانید با مراجعه به صفحه قالیشوی آنلاین 20% تخفیف بگیرید

و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

قالیشویی در منطقه تهران پارس

قالیشویی در تهرانپارس جزو بهترین مراکز خدمات قالیشویی است که توسط شرکت قالیشویی تهران جم ارائه می‌شود. نظافت و شستشوی فرش‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید با دقت کافی انجام شود. تیم خدماتی ما با بهره‌مندی از کادر مجرب و دستگاه‌های مدرن توانایی لازم برای شستشوی انواع فرش را دارید. در صورتی که فرش‌های شما نیاز به شستشو یا ترمیم دارند می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید و از ارائه خدمات با کیفیت بالا قطعا شگفت زده خواهید شد.

 

قالیشویی زعفرانیه

امروزه اکثر شهروندان به دنبال بهترین قالیشویی در شمال تهران، می گردند توجه داشته باشید که کلیه خدمات شست شو و موکت شویی در زعفرانیه تهران انجام میگردد. امروزه در حالی که شستن فرش ها به شیوه سنتی در منزل انجام نمی شود، در نتیجه قالی شویی در زعفرانیه با هدف رفع دغدغه های اصلی مردم ساکن این منطقه در تهران ایجاد شده است.

 

چه مناطقی رو تحت پوشش دارید؟

قالیشویی تهران جم به تمامی مناطق تهران خدمات ارائه می دهد. از جمله الهیه، نیاوران، سعادت آباد، مجیدیه، پاسداران، نارمک و...

چه خدماتی ارائه می دهید؟

قالیشویی، رفو و ترمیم فرش دستباف و ماشینی، شستشوی مبل سم پاشی و شستشوی موکت