قالیشویی در جردن – شستشوی فرش در جردن

اهالی محترم منطقه جردن قالیشویی جردن در خدمت شماست. با رضایت 100% مشتریان سابق که همواره همراه ما هستند. این افتخار نصیب ما شده است که با کیفیت ترین سطح خدمت دهی را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه کنیم. این مرکز کاملا مجاز بوده و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران است با “شناسه صنفی 0058293681”  که در صفحه درباره ما می توانید تصویر مجوز را برسی کنید. و در ادامه به برخی از خدمات قالیشویی جردن را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت:

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

آدرس کارخانه قالیشویی تهران جم: رسالت، خیابان شهید منصوری، خیابان علی علی بخشی، پلاک 24

گوگل مپ قالیشویی تهران جم

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

 

شما می توانید سطح کیفیت خدمات قالیشویی جردن را در ادامه همراه با تصویر و ویدئو مشاهده کنید

معرفی بهترین مبل شویی منطقه نیاوران تهران

 

شما می توانید برخی از مراحل شستشوی فرش در قالیشویی جردن را در ویدئو زیر مشاهده کنید

بهترین قالیشویی در جردن

یکی از رایج‌ترین وسایل در هر خانه‌ای به‌ویژه ایرانی‌ها قالی، قالیچه، فرش، گلیم و… است. این زیراندازهای بافتنی چشم‌نواز نقش بسیار زیادی در زیباسازی و دکوراسیون خانه و حتی محل کار دارند، بنابراین تمیز بودن آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگرچه به ظاهر شست‌وشوی فرش، قالی، قالیچه و… در منزل کاری نسبتاً ساده به نظر می‌رسد اما به‌دلیل این‌که کیفیت مواد اولیه و ظاهر آن‌ها تغییر نکند، نیاز به دقت و مهارت دارد. بنابراین نیاز است که از یک متخصص کمک بگیرید و آن‌ها را به بهترین قالیشویی در جردن بسپارید.

خدمات قالیشویی در جردن

عمدتا همه قالیشویی ها یک سری خدمات ارائه می دهند. اما قالیشویی تهران جم خدمات اصلی و در کنار آن خدمات مکمل نظافتی و شستشو را ارائه می دهد که در ادامه بیشتر آشناخواهیم شد.

شستشوی فرش در جردن

مهم‌ترین نکته در شست‌وشوی هر مدل فرش، به‌ویژه شستشوی فرش دستباف در جردن عدم آسیب‌رسانی به تاروپود و حفظ کیفیت اولیه آن است. نکته‌ی که باعث می‌شود، قالیشویی تهران جم یکی از مراکز معتبر، حرفه‌ای درسطح شهر تهران می باشد، و نحوه‌ی عملکرد ما در این مرکز از ویژگی‌ها و مزایایی متعددی در زمینه‌ی شستن فرش، قالی، قالیچه، گلیم، فرش دستبافت برخوردار می‌شوید.

رفوگری فرش در جردن

اهمیت و ارزش رفو و یا ترمیم فرش زمانی مشخص می شود، که شما فرشی گرانبها دارید و نیاز شدید به ترمیم بافت فرش است، سلامت فرش یکی از مهم ترین عیار های یک فرش محسوب می شود، زیرا در طول زمان ممکن است لکه شدن فرش و آسیب رسیدن به بافت فرش اتفاق بیفتد. ولی اگر سوختگی و یا پارگی در سطح فرش دارید و یا بافت فرش دچار بید زدگی شده است. اصلا نگران نباشید، تیم متخصص رفوگری فرش در جردن همواره همراه شماست و فرش دستباف شما امکان ترمیم و رفو را دارد و مانند روز اولش خواهد شد.

شستشوی مبل در جردن

امروزه مبلمان جزئی از پرکاربرد ترین وسایل خانه و یا محل کار محصوب می شود. که توجه بسیاری از افراد را در محیط کار و یا منزل شما به خود جذب می کند. در طول زمان ممکن است سرویس مبلمان شما لکه شده و یا آسیب به بافت پارچه آن وارد شده که نیاز به شستشوی مبل در منطقه جردن دارد. توجه داشته باشید که دغدغه خیلی افراد جابجایی و حمل و نقل برای شستشوی مبلمان است. که دیگر نیاز به این امر نیست و تماما خدمات شستشوی مبل در جردن بصورت مبل شویی در محل انجام شده و هیچ گونه جابجایی نیاز نیست.

 

قالیشویی در جردن چه مزایایی دارد؟

1. افزایش عمر فرش و تازگی ظاهر آن فقط  با قالیشویی در جردن

همیشه فرش، قالی، گلیم و… با حجم زیادی از گردوغبار و کثیفی در تماس هستند. اگرچه کشیدن جارو برقی باعث تمیز شدن سطح آن‌ها می‌شود، اما یکی از مزایایی قالیشویی این است که با استفاده از یک بخارشوی حرفه‌ای سطح آن‌ها را بسیار دقیق و عمیق پاک می‌کنند. علاوه بر این قالیشویی در منطقه جردن دارای محصولات حرفه‌ای در زمینه‌ی ضدعفونی کردن فرش هستند که باعث تمیزی و طراوت الیاف می‌شوند. به‌همین خاطر فرش دوباره نو به نظر می‌رسد.

سایر محتواهای سایت:  قالی شویی در تجریش

2. پاک شدن لکه‌های فرش بدون تغییر رنگ

آیا تا به حال سعی کرده‌اید خودتان لکه‌ای را از روی فرش پاک کنید؟ اگر از بهترین مواد نیز استفاده کرده باشید، چند روز بعد یک تکه لکه کثیف اما کم‌رنگ خواهید دید. همچنین محصولات پاک‌کننده خانگی فرش اگر با دقت انتخاب نشوند، می‌توانند باعث تغییر رنگ و آسیب به آن شوند. علاوه بر این اگر فوراً متوجه لکه نشوید، به لایه‌های زیرین فرش جذب و تبدیل به یک لکه پایدار می‌شود. اما خب نگران نباشید در قالیشویی در جردن تکنسین‌های آموزش دیده وجود دارد که در مورد انواع مختلف الیاف فرش اطلاع و تجربه دارند که به‌ راحتی هر گونه لکه سخت را از بین می‌برند.

3. محیط زندگی سالم‌تر با قالیشویی در جردن

باکتری‌ها و آلرژن‌های موجود در فرش می‌توانند کیفیت هوای خانه را کاهش داده و تنفش را برای افراد به‌ویژه کسانی که از آلرژی و آسم رنج می‌برند دشوار سازد. همچنین این باکتری‌ها می‌توانند باعث بروز مشکلات تنفسی و سلامتی نیز شوند. شست‌وشویی حرفه‌ای در قالیشویی جردن باعث از بین رفتن این باکتری‌ها و آلرژن‌های موجود در داخل فرش شده و به هوای سالم و پاک‌تر خانه کمک می‌کند.

4. قالیشویی در جردن، دشمن سرسخت سیاهی‌ها

اگر دقت کرده باشید، برخی از قسمت‌های فرش به‌ دلیل تردد زیاد کثیف و سیاه‌تر است. معمولاً فرش‌هایی که در راهروها، پله‌ها، جلوی درب‌ها، مبل‌ها و مکان‌های پرتردد قرار دارند، دارای خطوط سیاه هستند. اما خب یک قالیشویی حرفه‌ای در منطقه جردن می‌تواند به راحتی خطوط کثیف و سیاه را به رنگ اصلی تبدیل کند. واقعیت این است که از بین بردن این خطوط سیاه به‌ویژه اگر عمر فرش نیز بالا باشد، بسیار سخت‌ است و احتمال پاره شدن آن نیز وجود دارد.

5. با انواع بوها خداحافظی کنید

اگرچه ممکن است بسیاری از افراد بوی ماندگی، رطوبت و حتی کپک‌زدگی بر روی فرش را به‌دلیل ضعیف بودن میزان آن احساس نکنند اما حوادث ناگوار مانند ریختن نوشیدنی، وجود حیوانات خانگی و ادرار کودکان می‌تواند در فرش مشکل‌ساز باشد و تا عمق فرش نفوذ کند. قالیشویی در جردن یک شرکت حرفه‌ای است که از محصولات ضدعفونی کننده تخصصی استفاده می‌کند، که به از بین بردن بو و کپک زدگی کمک فراوانی می‌کند. همچنین برخی از این محصولات کاملاً بدون بو است و در هنگام استفاده از فرش فقط بوی تازگی را استشمام خواهید کرد.

6. پاک شدن لکه و کثیفی‌های قدیمی

شستن فرش، قالی، گلیم و… در منزل هر چقدر هم که فضا داشته باشید، باز هم به‌طور کامل باعث تمیزی آن نخواهد شد. برخی از فرش‌ها که به قالیشویی در جردن تحویل داده می‌شوند دارای باقیمانده مواد شیمیایی شوینده از یک شست‌وشوی ناقص هستند. باقی ماندن مواد شوینده نه تنها باعث خراب شدن ظاهر فرش می‌شوند بلکه در کاهش عمر آن نیز تأثیرگذار هستند. بنابراین هر چقدر هم که به شستن فرش در خانه اعتماد دارید، اما همیشه باید به آن به چشم یک راه حل موقت نگاه کنید. زیرا هرگز مانند یک تکنسین حرفه‌ای در قالیشویی جردن از مواد شوینده، الیاف، حلال لکه‌ها و… اطلاعات کامل ندارید.

7. ارائه گارانتی معتبر در قالیشویی جردن

یکی از بازرترین ویژگی‌ها و مزایایی یک قالیشویی معتبر در شمال تهران علاوه بر شهرت، تجربه، گواهینامه و مجوز، ارائه گارانتی معتبر است. این گارانتی تضمین‌کننده سلامت، تمیزی کامل و تحویل به موقع فرش است. زمانی‌که شما فرش، گلیم، قالی و… را به شعبه جردن تهران جم می‌سپارید علاوه بر تضمین سلامت، تمیزی و تحویل به موقع یک رسید رسمی نیز به عنوان مدرک دریافت می‌کنید.

صرفه‌ جویی در زمان و هزینه با قالیشویی در جردن

سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در تجریش

شاید شما جزو آن دسته افرادی هستید که اعتقاد دارید، نباید پول زیادی برای شستن فرش خرج کرد. در عوض قصد دارید آن را در خانه‌ی اجاره‌ای یا کوچک خود بشویید. به‌ نظرتان با این روش در پول‌تان پس‌انداز خواهد شد؟ آیا زمانی که باید برای شستن آن اختصاص دهید را در نظر گرفته‌اید؟ آیا شست و شوی فرش در خانه به اندازه استفاده از بخارشوهای حرفه‌ای موثر و تمیز کننده است؟

واقعیت این است که سپردن فرش‌ها به قالیشویی در جردن یکی از موثرترین و کارآمدترین تصمیم‌ها است که علاوه بر تمیزی در بهترین حالت فرش خشک می‌شود.

زمانی‌که تصمیم می‌گیرید در یک واحد کوچک فرش را بشویید، باید این نکته را در نظر بگیرید که چقدر زمان نیاز است تا هر سانتی‌متر از فرش به‌طور یکنواخت و موثر تمیز و خشک شود!

این در حالی است که در قالیشویی جردن تهران فرش به‌طور کامل پهن می‌شود و به‌طور یکنواخت و تا عمق الیاف شست‌وشو انجام می‌گیرد. صرفه‌جویی در وقت یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی است که یک قالیشویی حرفه‌ ای در منطقه جردن با جدیدترین تجهیزات و در یک زمان معقول برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

 

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

خدمات متمایز قالیشویی در منطقه جردن

اگر در منطقه‌ی جردن و اطراف آن ساکن هستید، با خیال راحت به شعبه جردن تهران جم تماس بگیرید.

این قالیشویی در هر موقع از سال به‌ویژه قبل از شروع سال جدید، با بهترین کارکنان، عالی‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگرچه سابقه، خوش‌نامی و معروف بودن تهران جم با شعبه قالیشویی در جردن تضمین خدمات متمایز این مجموعه است، اما برخی از خدمات منحصربه‌فرد آن‌ها عبارت است از:

– قیمت مقرون به صرفه ( براساس هر مترمربع)

– ثبت درخواست قالیشویی به صورت آنلاین

– حمل و نقل توسط پرسنل حرفه‌ای

– برخورداری از باکیفیت‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های شست‌وشو، بخارشوی، خشک ‌کننده و…

– استفاده از باکیفیت‌ترین مواد شوینده

– بهره‌مندی از کارکنان با تجربه و مجرب

– تحویل دقیق و به‌موقع

چرا قالیشویی تهران جم

نکاتی که باعث می‌شود تا یک قالیشویی تبدیل به بهترین شود تحویل دقیق، تضمین کیفیت با یک قیمت عادلانه است. این نکاتی است که قالیشویی جم در 35 سال فعالیت مستمر توانسته در اختیار مشتریان خود قرار دهد و رضایت آن‌ها تضمین تخصص و حرفه‌ای بودن این مجموعه است.

نکته‌ی بارز دیگری که قالیشویی جم را تبدیل به بهترین می‌کند، تعداد شعبه‌های آن است که در بیشترین مناطق تهران به راحتی قابل دسترس است. بنابراین اگر در شمال تهران و منطقه 1 هستید با خیال راحت به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت و از تمیزی فرش‌تان لذت ببرید.

به‌خاطر داشته باشید هرچقدر هم تمام سطوح، دیوار و حتی دستگیره‌های در را هم تمیز کنید، اگر فرش‌های‌ شما کثیف به نظر برسد، همه چیز بیهوده خواهد بود. اگرچه کشیدن جاروبرقی (حداقل هفته‌ای یکبار) به‌طور مرتب می‌تواند باعث تمیزی فرش شود اما بهترین کار برای حفظ زیبایی و ظاهر خانه بهتر است که حداقل سالی یک‌بار (تعداد دفعات سپردن فرش‌ها به قالیشویی بستگی به تعداد اعضای خانواده، موقعیت‌های خاص، داشتن یک نوزاد، حیوان خانگی و… بستگی دارد.)  شست‌وشوی آن را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید.

شست‌وشوی حرفه‌ای فرش چیزی نیست که بخواهید آن را در چک لیست نظافت خانه قرار دهید و بتوانید مثل روز اول از زیبایی آن لذت ببرید. علاو بر این شست‌وشوی منظم فرش توسط قالیشویی به طول عمر آن نیز کمک می‌کند.

 

تلفن تماس: 02122304263

تلفن تماس : 02126314608

 

قالیشویی جردن شستشوی مبل هم انجام میده؟

بله البته، یکی از خدمات مجموعه ما مبل شویی، شستشوی فرش، موکت، سم پاشی، رفو و ترمیم فرش دستباف و ماشینی است

بعد چند ساعت برای بردن فرش میاید؟

بلافاصله پس از ثبت درخواست همکاران ما به محل شما اعزام شده و نهایتا تا 2 ساعت دیگر در محل شما حضور دارند

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی هنوز ثبت نشده است

7 دیدگاه برای “قالیشویی در جردن – شستشوی فرش در جردن

    • قالیشویی تهران جم گفته:

      تشکر. بله یکی از خدمات ما رفو و ترمیم فرش است و همچنین شستشوی مبل و قالیشویی هم انجام میدیم

    • قالیشویی تهران جم گفته:

      بله تمامی خدمات رفو و ترمیم فرش برای فرش دستباف و ماشینی انجام خواهد شد

  1. طراحی سایت قالیشویی گفته:

    با احترام به قالیشویی تهران جم
    در صورتی که نیاز به طراحی وبسایت قالیشویی داشتید می توانید به وبسایت بنده یعنی ” استودیو اکنون ”
    aqnoon.ir
    مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09371579100 تماس گرفته و درخواست خود را نیز مطرح نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین