قالیشویی تهران پارس + ((20% تخفیف ویژه))

قالیشویی در تهرانپارس جزو بهترین مراکز خدمات قالیشویی است که توسط شرکت قالیشویی تهران جم ارائه می‌شود. نظافت و شستشوی فرش‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید با دقت کافی انجام شود. تیم خدماتی ما با بهره‌مندی از کادر مجرب و دستگاه‌های مدرن توانایی لازم برای شستشوی انواع فرش را دارید. در صورتی که فرش‌های شما نیاز به شستشو یا ترمیم دارند می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید و از ارائه خدمات با کیفیت بالا قطعا شگفت زده خواهید شد. لذا اگر می‌خواهید با مرکز قالیشویی در تهران پارس و نحوه انجام آن بیشتر آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش “آنلاین”  قالیشویی آنلاین

شماره قالیشویی تهران پارس

قالی شویی در تهرانپارس

تهرانپارس جزو محله‌های بزرگ و پرطرفدار در شرق تهران است که در منطقه 4 شهرداری آن قرار دارد. تهران پارس به دو منطقه تهرانپارس شرقی و غربی تقسیم‌بندی می‌شود. این محله بزرگ دارای خیابان‌های مهم از جمله خیابان شهید شفیعی، خیابان طالقانی، خیابان دماوند، بلوار شاهد، بزرگراه شهید باقری، بلوار پروین، خیابان دماوند و بزرگراه شهید زین العابدین است.

تهرانپارس به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی پارک‌ها و بوستان‌های مختلف دارای آب و هوای متعادلی می‌باشد. همچنین این منطقه دارای مراکز تجاری و تفریحی متعددی است و همین موضوع سبب شده است که به عنوان یکی از بهترین قطب‌های گردشگری تهران تبدیل شود.

شرکت خدماتی تهران جم تمامی مناطق تهران به خصوص این مناطق را به طور کامل پوشش می‌دهد. لذا اگر نیاز به خدمات قالیشویی در هر منطقه از تهرانپارس داشتید می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

خدمات قالیشویی در تهرانپارس

خدمات قالی شویی در تهرانپارس تنوع بسیار زیادی دارد و با توجه به نیاز مشتری انجام می‌شود. پس هر زمان که نیاز به خدمات قالی شویی در تهران پارس داشتید می‌توانید روی تیم ما حساب کنید. خدماتی که توسط شرکت تهران جم انجام می‌شود عبارت‌اند از:

  • شستشوی فرش ماشینی
  • شستشوی فرش دستباف
  • شستشوی ماکت
  • شستشوی مبلمان
  • رفوگری انواع فرش
  • قلم‌زنی فرش
  • ترمیم ریشه فرش
  • ترمیم و بازسازی فرش
  • رنگ برداری و لکه‌بردرای از روی فرش
  • خشکشویی

در صورت نیاز به هر یک از موارد ذکر شده کافی است با تیم پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

سایر محتواهای سایت:  بهترین مبل شویی در زعفرانیه - قالیشویی تهران جم

 

قالی شویی در تهرانپارس با کیفیت بالا و به صورت کاملا تضمینی

فرش‌ها جزو وسایلی هستند که وجود آن‌ها برای هر خانه‌ای لازم است. مهم‌تر از آن نگهداری و مراقبت از فرش است تا دچار آسیب دیدگی نشود. این موضوع هنگام شستشو بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند چرا که ممکن است هنگام شستشو دچار پارگی یا آسیب دیدگی شود. پس باید نهایت دقت هنگام شستشوی فرش به کار گرفته شود که هیچگونه آسیبی به آن وارد نشود.

تیم خدماتی تهران جم متعهد می‌شود که شستشوی فرش‌های شما را با بهترین کیفیت ممکن و با حفظ کیفیت اولیه انجام دهد. لذا شما با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید شستشوی انواع فرش را به ما بسپارید و آن‌ها را به صورت تمیز و براق از ما تحویل بگیرید. برای اطمینان از این مورد می‌توانید هنگام تحویل فرش، آن‌ها را به طور کامل بررسی کنید.

قیمت قالی شویی در تهرانپارس

قیمت قالیشویی در تهرانپارس توسط اتحادیه قالیشویی تعیین می‌شود. لذا پس از بررسی‌ فاکتورهای مورد نظر برای شستشوی فرش‌ها، قیمت قالیشویی برای شما تعیین می‌شود. جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که شرکت تهران جم خدمات خود را بر اساس قیمت صادر شده توسط اتحادیه انجام می‌دهد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که قیمت‌های مقرون به صرفه برای شما در نظر بگیرد.

مراحل ثبت سفارش قالی شویی در تهرانپارس چگونه است؟

برای این که از خدمات قالی شویی در تهرانپارس استفاده کنید لازم است نحوه ثبت سفارش را به خوبی بدانید. سفارش قالی شویی در تهران پارس کار چندان پیچیده‌ای نیست اما باید طبق اصول خود پیش رفته و مراحل آن طی شود. به طور کلی ثبت سفارش قالیشویی در منطقه تهرانپارس به صورت زیر است:

1- تماس با تیم پشتیبانی و ثبت سفارش

در مرحله اول شما باید تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و نوع خدمات درخواستی خود را اعلام کنید. سپس کارشناسان ما اطلاعات مربوطه همچون آدرس، شماره تلفن، نوع خدمات مورد نیاز و… را از شما می‌گیرند و در لیست سفارش‌ها ثبت می‌کنند.

2- اعزام تیم کارشناسی و بررسی وضعیت

در مرحله بعدی یک تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت فرش‌ها فرستاده می‌شود. این تیم تخصصی دارای افراد مجرب و کار بلد است که فرش‌ها را از جهات مختلف بررسی کرده و نوع خدمات مورد نیاز را به شما توضیح می‌دهند.

3- دریافت فرش‌ها

پس از بررسی‌های لازم و توافق میان دو طرفین، نوبت به جمع‌آوری و دریافت فرش‌ها می‌رسد. فرش‌ها به صورت لول شده از شما تحویل گرفته می‌شوند تا حین جا به جایی دچار ترک خوردگی، چروک یا شکستگی نشوند.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در ستارخان | بهترین قالیشویی ستارخان تهران

4- تحویل کالای شستشو شده

فرش‌هایی که از شما دریافت کردیم در اولین فرست شستشو داده شده و خشک می‌شوند. زمان انجام این فرآیند با توجه تعداد فرش‌ها، میزان کثیفی و نوع خدمات درخواستی متغیر است. پس از اتمام کار، فرش‌ها کاملا تمیز و بدون هیچگونه آسیب دیدگی به شما تحویل داده می‌شود.

5- دریافت وجه

در مرحله آخر پس از تحویل فرش‌ها، مبلغ توافق شده از شما دریافت می‌شود. شما می‌توانید این هزینه را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت نمایید.

بهترین قالیشویی در تهران پارس

همکاری با بهترین قالی شویی در تهرانپارس فواید بسیار زیادی برای شما دارد. اگر با شرکت معتبر همکاری کنید علاوه بر دریافت خدمات بی‌نظیر، می‌توانید از خوش قولی و کیفیت بالای کار آن‌ها مطمئن شوید. شرکت‌های معتبر و مختلفی در تهرانپارس وجود دارند که در حال ارائه خدمات قالی شویی هستند.

شرکت تهران جم با افتخار اعلام می‌کند که جزو بهترین شرکت‌های قالیشویی در تهرانپارس است و آماده همکاری با شما عزیزان می‌باشد. لذا می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را از ما بخواهید. مهم‌ترین ویژگی‌های قالیشویی تهران جم عبارت‌اند از:

  • دارای تیم تخصصی برای ارائه خدمات قالیشویی در تهران پارس
  • دارای مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه
  • دارای سابقه کار درخشان و طولانی
  • مجهز به دستگاه‌های مدرن برای شستشوی انواع فرش
  • توانایی لازم برای شستشوی انواع فرش
  • ارائه خدمات با بهترین کیفیت ممکن و به صورت تضمینی
  • تحویل سفارش‌های شما در زمان مقرر شده
  • استفاده از مواد شوینده باکیفیت برای شستشوی قالی
  • متعهد به کار و تحویل فرش‌ها بدون آسیب دیدگی

 

راه های ارتباطی برای ثبت سفارش :

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش “آنلاین”  قالیشویی آنلاین

خدمات قالیشویی تهران جم

قالیشویی تهران جم به عنوان پیشرو در صنعت شستشوی فرش و شستشوی مبلمان در کلان شهر تهران جز معدود مراکزی است که تمامی خدمات خود را بصورت کامل در تمامی مناطق تهران ارائه می دهد. شما همراهان عزیز می توانید برخی از مناطق و خدمات مختلف این مرکز را در زیر ببینید.

نحوه ثبت سفارش به چه صورتی است؟

از طریق صفحه درخواست قالیشویی آنلاین اقدام کنید

خدمات مبل شویی در منطقه تهران پارس هم انجام میدید؟

بله یکی دیگر از خدمات این مرکز شستشوی مبل در محل است و نیازی به جابجایی و حمل نقل هم نیست

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی هنوز ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین