مبل شویی در ستارخان – شستشوی مبل ستارخان + (20% تخفیف)

مبل شویی ستارخان یکی از مراکز معتبر قالیشویی تهران جم در منطقه ستارخان تهران نیز می باشد. که با توجه به سختی حمل و نقل شستشو مبل و مبل شویی در منطقه ستارخان بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تیم مرکز قالیشویی تهران جم در محل شما مبلشویی انجام خواهد شد. و دیگر نگرانی بابت حمل و نقل نیست. جهت در خواست شستشو مبل در محدوده ستارخان و استعلام قیمت هزینه مبلشویی در این منطقه نیز می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. و یا با ثبت سفارش آنلاین 20% تخفیف دریافت کنید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

بهترین مرکز مبل شویی در ستارخان تهران

 

مبل شویی در ستارخان

ستارخان یکی از بهترین مناطق شهر تهران است که در منطقه 2 شهرداری آن قرار دارد. این منطقه از سمت شمال به بزرگراه جلال آل احمد، از سمت جنوب به خیابان آزادی و از سمت شرق و غرب به بزرگراه چمران و یادگار امام منتهی می‌شود.

ستارخان جزو مناطق مهم و منحصر به فرد در غرب تهران است و از لحاظ دسترسی به منابع ضروری در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد. در گوشه و کنار این منطقه ایستگاه‌های مترو زیادی همچون طرشت، شادمان، توحید و صادقیه وجود دارند. به همین جهت می‌توانید به راحتی به هر نقطه که می‌خواهید سفر کنید و نیازهای خود را برطرف نمایید.

از جمله خیابان‌های مهم و شناخته شده ستارخان نیز می‌توان به خیابان شادمان، خیابان حبیب اللهی، خیابان بهبودی، خیابان سازمان اب، خیابان دریان نو، خیابان شادمهر، خیابان گلاب، خیابان پاتریس لومومبا و ستارخان تهران ویلا اشاره کرد.

قالیشویی تهران جم خدمات مبل شویی در مناطق ستارخان را تحت پوشش خود دارد. لذا هر زمان که نیاز به مبل شویی یا خشکشویی در ستارخان داشتید کافی است با تیم پشتیبانی شرکت تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید. تیم خدماتی ما پس از دریافت گزارش و ثبت آن در اسرع وقت برای مبلشویی در ستارخان حاضر خواهد شد.

شستشوی مبل در منطقه سهروردی

خدمات مبلشویی در ستار خان

مبل شویی در ستارخان تنوع بسیار زیادی دارد و شامل تمام مواردی است که به شستشو و خشک کردن مبل و وسایل پارچه‌ای ارتباط دارند. شما در هر زمان از شبانه روز که نیاز به مبلشویی داشته باشید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. خدمات مبلشویی در ستارخان شرکت تهران جم شامل موارد زیر است:

  • خشکشویی و شستشوی انواع مبل‌های سنتی، سلطنتی، راحتی و …
  • شستشوی مبل در منزل با استفاده از تجهیزات مدرن
  • شستشوی مبل با جنس چرم، پارچه و مخمل
  • شستشوی تشک خواب
  • خشکشویی و شستشوی انواع میز و صندلی ناهارخوری
  • خشکشویی مبل، تخت، موکت، کوسن و …
  • خشکشویی و مبل شویی در منزل، ادارات و سالن‌های بزرگ

شستشوی مبل با دستگاه در ستارخان

در گذشته شستشوی مبل‌ها به صورت دستی انجام می‌شد که کاری بسیار سخت و زمان‌بر بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته برای مبل شویی و خشکشویی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها به صورت مدرن طراحی شده‌اند و عملیات شستشو را با کیفیت بالا و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهند.

سایر محتواهای سایت:  بهترین مبل شویی در زعفرانیه - قالیشویی تهران جم

شتشوی مبل‌ها با دستگاه در ستارخان مزایای بسیار زیادی دارد به همین جهت اکثر مشتریان درخواست می‌کنند که مبل شویی در منزل و با استفاده از دستگاه انجام می‌شود. استفاده از دستگاه برای شستشوی مبل‌ها مزایای زیر را به همراه دارد:

  • این دستگاه‌ها تمام لکه‌ها، آلودگی‌ها و میکروب‌های موجود روی مبل را به طور کامل از بین می‌برند.
  • نیازی به جا به جایی یا حمل و نقل مبل‌ها نیست چون به کمک دستگاه می‌توانید مبل‌ها را در محل مورد نظر بشویید.
  • مبل شویی با دستگاه با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود لذا می‌تواند در زمان خود صرفه جویی کند.
  • شستشوی مبل‌ها با دستگاه به صورت اصولی انجام می‌شود و هیچگونه آسیبی به مبل‌ها وارد نمی‌شود.
  • این دستگاه‌ها مجهز به سیستم خشکشو نیز هستند به همین جهت می‌توانید بلافاصله بعد از شستشو، مبل‌ها را خشک نمایید.
  • تمام کثیفی‌ها از جمله لکه‌های سخت، روغن و … به راحتی با دستگاه شستشوی مبل از بین می‌روند.

مبل شویی در منطقه ستارخان به صورت تضمینی

حفظ کیفیت مبل‌ها هنگام شستشو یکی از موضوعات مهم و حساسی است که باید به آن توجه شود. تیم خدماتی ما خدمات مبل شویی و خشکشویی در ستارخان به صورت تضمینی و با حفظ کیفیت مبل‌ها انجام می‌دهد. لذا شما نیاز نیست نگران از بین رفتن کیفیت مبل‌ها یا آسیب دیدن آن‌ها شوید.

قالیشویی تهران جم با بهره‌‌ مندی از افراد متخصص شستشوی مبل‌ها را با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌دهد و مبل‌ها را بدون آسیب دیدگی مثل روز اولش برق می‌اندازد. کافی است شستشوی مبل‌های خود را به ما بسپارید و پس از اتمام کار مبل‌ها را به صورت براق، درخشان و بدون آسیب دیدگی از ما تحویل بگیرید.

خشکشویی مبل در ستارخان

خدمات قالیشویی تهران جم تنها به مبل شویی ختم نمی‌شود بلکه شما می‌توانید خشکشویی انواع مبل، قالیشویی، رفو و ترمیم فرش را نیز به ما بسپارید. ما متعهد می‌شویم که خشکشویی مبل، تخت، انواع میز و صندلی ناهار خوری، موکت، کوسن و … را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهیم. این خدمات داخل منازل، ادارات و سالن‌های بزرگ ارائه می‌شود. به همین جهت شما هیچ گونه محدودیتی از بابت درخواست خدمات خشکشویی در ستارخان نخواهید داشت.

قیمت مبل شویی در ستارخان

قیمت مبل شویی در منطقه ستارخان به عوامل زیادی بستگی دارد و پس از بررسی‌ تعیین می‌شود. قالیشویی تهران جم مبل شویی در ستارخان را با کیفیت بالا و با نازل‌ترین قیمت انجام می‌دهد لذا نباید نگران هزینه‌های مربوط به مبل شویی ستارخان باشید.

برای تعیین قیمت مبل شویی در منطقه ستارخان باید فاکتورهایی همچون جنس پارچه، نوع مبل، تعداد مبل‌های کثیف شده، اندازه مبل، مواد شوینده مورد نیاز برای شستشوی مبل، تعداد وسایل جانبی از جمله تشک، کوسن، بالش، پشتی و بالشتک اضافه و نوع شستشوی درخواستی مشتری بررسی شود.

با بررسی این فاکتورها قیمت مبل شویی مشخص می‌شود و شما پس از تحویل گرفتن مبل‌ها، می‌توانید هزینه درخواستی را پرداخت نمایید.

مبل شویی در ستارخان چگونه انجام می‌شود؟

مبل شویی در منطقه ستارخان شرایط و مراحل خاص خود را دارد. با کسب اطلاعات کافی در این زمینه می‌توانید فرآیند شستشوی مبل‌ها را با اطمینان بیشتری ثبت نمایید و با مشکل روبرو نشوید. مبل شویی در ستارخان به صورت زیر انجام می‌شود:

  • ثبت سفارش توسط مشتری: در مرحله اول شما با تیم پشتیبانی تهران جم تماس می‌گیرید و سفارش خود را ثبت می‌کنید. تیم پشتیبانی سفارش‌ها را اولویت بندی می‌کند و هماهنگی‌های لازم را با شما انجام می‌دهد.
  • بررسی وضعیت مبل‌ها و قیمت گذاری: در مرحله بعدی تکنسین‌ها به محل مورد نظر ارسال می‌شوند تا وضعیت مبل‌ها از لحاظ تعداد، میزان کثیفی، نوع پارچه، رنگ و … را مورد بررسی کنند. پس از بررسی‌های لازم قیمت مبل شویی و خشکشویی به شما اعلام می‌شود.
  • شستشوی مبل‌ها با بهترین روش: در این مرحله با توجه به درخواست مشتری و وضعیت مبل‌ها از بهترین روش برای شستشو استفاده می‌شود. فرآیند شستشوی مبل‌ها با توجه به میزان کثیفی مبل‌ها و تعداد آن‌ها متغییر است.
  • تسویه حساب: در این مرحله شستشوی مبل‌ها به پایان می‌رسد و مبل‌ها به صورت خشک و تمیز شده به شما تحویل داده می‌شوند. پس از دریافت مبل‌ها و بررسی کیفیت شستشو، مبلغ توافق شده از شما دریافت می‌شود.
سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در قیطریه + ((20% تخفیف ویژه))

بهترین مبل شویی در منطقه ستارخان

مراکز زیادی وجود دارند که آماده ارئه خدمات مبل شویی و خشکشویی به مشتریان در منطقه ستارخان هستند. هر کی از این شرکت‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای همکاری گزینه مناسبی هستند. اما اگر می‌خواهید مبل‌های خود را به صورت تضمینی و با کیفیت بالا شستشو دهید لازم است با بهترین شرکت مبل شویی در منطقه ستارخان همکاری نمایید.

بهترین شرکت مبل شویی ستارخان دارای یک سری ویژگی‌های شناخته شده است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه دهد. تهران جم جزو بهترین شرکت‌های مبل‌ شویی در ستار خان است و آماده همکاری با شما عزیزان می‌باشد. قالیشویی تهران جم بهترین گزینه برای همکاری است چون:

  • دارای نیروهای متخصص و کاربلد است.
  • خدمات مبل شویی و خشکشویی را بالا بالاترین کیفیت ممکن و به صورت تضمینی ارائه می‌کند.
  • تیم پشتیبانی قدرتمندی دارد و در هر ساعت از شباننه روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می‌باشد.
  • شستشوی انواع مبل‌های ایرانی و خارجی را انجام می‌دهد.
  • برای شستشو مبل‌ها و خشک کردن آن‌ها از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کند.
  • خوش قول و وقت شناس است و سفارش‌های دریافتی را در زمان مشخص شده تحویل می‌دهد.
  • عملیات شستشو را با توجه به درخواست مشتری انجام می‌دهد (همیشه حق را به مشتری می‌دهد).
  • تمام پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی هنگام کار رعایت می‌شود.
  • تمام خدمات شرکت با قیمت مقرون به صرفه و به صورت تضمینی انجام می‌شود.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

مبل شویی در محل انجام می شود؟

بله کل پروسه مبل شویی در محل شما انجام می شود و نیازی به حمل و نقل مبلمان نیست

هزینه مبل شویی چقدر است؟

با توجه به سرویس مبلمان شما هزینه متفاوت است لطفا با همکاران ما تماس بگیرید تا بررسی شود

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی هنوز ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین