مبل شویی در پاسداران | شستشوی مبل در پاسداران + ((20% تخفیف ویژه))

خدمات مبل شویی در پاسداران یکی از اصلی ترین خدمات قالیشویی تهران جم است. مبلمان به دلیل افزایش آسایش و رفاه تبدیل به یکی از وسایل پرکاربرد در محیط‌های خانگی و اداری با طرح های مختلف شده است همچنین استفاده دائمی از آنها در دکوراسیون منزل موجب لکه دار شدن و کثیفی مبلمان می‌شود که این موضوع تبدیل به یکی از دغدغه‌های خانم ها شده است زیرا تمیز نگه داشتن و حفظ زیبایی مبلمان در منزل کار دشواری است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مکانیزه دیگر نگران شستشوی کثیف شدن مبلمان خود نباشید.

اگر به دنبال یک مبل شویی در تهران هستید مبل شویی در پاسداران بهترین گزینه برای شستشوی مبلمان است شما می‌توانید با مراجعه به سایت تهران جم سفارش خود را ثبت کنید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

مزایای مبل شویی در پاسداران

  • مبل شوی تهران جم ۳۶ با سال سابقه  دارای پرسنلی مجرب و متخصص در زمینه شستشوی مبل است این مجموعه عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران هست. تهران جم ارائه دهنده تمامی خدمات مبل شویی در همه نقاط تهران است.
  • این شرکت برای افرادی که به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت می‌کنند 20درصد تخفیف در نظر گرفته است.
  • یکی دیگر از مزایای مبل شویی در پاسداران  و مجموعه تهران جم حمل و نقل رایگان آنها است.
  • برای انجام مبل شویی در  پاسداران اصلا نگران به هم ریختگی منزل و جابجایی مبلمان خود نباشید زیرا این مجموعه بدون جابجایی مبلمان شما شستشوی آنها را به نحو احسنت با مواد مرغوب انجام می‌دهند.

 شما مشتریان عزیز برای  انجام مبل شویی در پاسداران و استفاده از خدمات مجموعه تهران جم می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

معرفی مبل شویی در منطقه پاسداران تهران

شستشوی مبل چقدر زمان می‌برد؟

شستن مبل در منزل بستگی به تعداد مبلمان، کوسن‌ها و تشک‌های آن دارد به عنوان مثال شستشوی یک دست مبل هفت نفره حدود یک ساعت  زمان میبرد. شما می‌توانید در هنگام سفارش با اعلام تعداد مبلمان از مدت زمان شستشوی آنها مطلع شوید.

مراحل شستشوی مبل پاسداران در منزل

  1. ابتدا  نوع جنس پارچه ، نوع مبلمان و فرآیند مخصوص شستشوی آنها را بررسی می‌کنند.
  2. با این که جنس پارچه مشخص است اما برای جلوگیری از خطا هنگام شستشوی از مبلمان تست پایداری رنگ می‌گیرند.
  3. به وسیله یک دستگاه با مکش قوی گرد و غبار روی سطح و داخل مبلمان را خارج می‌کنند.
  4. با استفاده از یک دستگاه جدید بخار داغ و کف تمامی لکه‌ها و باکتری‌های کثیف مبلمان را از بین می‌برند. نکته مهم اینکه وجود کف و رطوبت به مبلمان شما آسیبی وارد نمی‌کند.
  5. در این مرحله با کمک دستگاه‌های مکنده چرک و کثیفی مبلمان را جمع آوری می‌کنند.
  6. حالا می‌توانید در کمتر از ۲ ساعت از مبلمان خود استفاده کنید.

اگر در شمال تهران زندگی می‌کنید و به دنبال مبل شویی در پاسداران هستید به سایت تهران جم مراجعه کرده و از خدمات فوق العاده آنها استفاده کنید.

 هزینه مبل شویی در پاسداران

 مبلمان در جنس‌های مختلف قابل شستشو هستند. هر سال تعرفه‌های مبل شویی از سوی اتحادیه تعیین می‌شود.  یکی از مهمترین عواملی که در قیمت مبلمان تاثیر دارد تعداد مبلمان است اما جنس و نوع مبلمان، نوع مواد شوینده، تعداد بالشتک‌ها و کوسن‌ها، ارائه خدمات سفارشی و شستشوی مبلمان با مواد نانو از دیگر عوامل موثر در محاسبه هزینه مبل شویی محسوب می‌شوند. برای اطلاع از هزینه مبل شویی در پاسداران به سایت تهران جم  مراجعه و یا با شماره تلفن‌های این مجموعه تماس بگیرید.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در شهید عراقی | بهترین قالیشویی شهید عراقی تهران

بهترین مبل شویی در پاسداران

امروزه با وجود دستگاه‌های مکانیزه شستشوی مبلمان راحت سریع و بدون خیس شدن فوم و اسکلت آنها انجام می‌گیرد و همین امرسبب شد تا مردم شستشوی مبلمان منزل خود را به شرکت‌های مبل شویی و متخصصان مربوط به این کار بسپارند. یکی ازاین مجموعه‌‌ها مبل شویی درپاسداران است. این شرکت با نیروهای مجرب و کاربرد خود تمامی مراحل شستشوی مبلمان را به شیوه عالی و بدون جابجایی مبلمان با استفاده از مواد شوینده مرغوب انجام می‌دهند.

7 مزیت مبل شویی پاسداران

  1. با استفاده از دستگاه سرعت شستشوی مبلمان بالا می‌رود و بوی بدنه و ماندگی ایجاد نمی‌کند.
  2. شستشو با دستگاه باعث از بین رفتن باکتری‌ها و ویرس‌های مبل می‌شود.
  3. افزایش طول عمر از دیگر مزایای شستشو با دستگاه است زیرا وجود آلودگی سبب پوسیدگی روکش مبل می‌شود.
  4. به دلیل استفاده از شوینده‌های درجه یک و مخصوص این کار به مبلمان شما آسیبی نمی‌رسد.
  5. با استفاده از این دستگاه مبلمان به سرعت شسته شده و خیلی زود خشک به قابل استفاده هستند.
  6. استفاده از مواد نانو برای شستشوی مبلمان
  7. با دستگاه نیاز به  جابجایی مبلمان نیست.

انواع دستگاه شستشوی مبل

برای شستشوی مبلمان از دو دستگاه استفاده می‌کنند که عبارتند از

  1. دستگاه مبل شوی دریلی
  2. دستگاه مبل شویی تمام اتوماتیک
  • دستگاه مبل شویی دریلی

حمل و نقل این دستگاه‌ها به دلیل اشغال فضای کم و وزن سبک آسان است و مناسب محیط‌های کوچک هستند. تمیزی بسیارو با کیفیت آن از ویژگی‌های مهم دستگاه دریلی است.  این دستگاه دارای یک چرخ برس متصل به دریل هست که تمامی آلودگی‌ها را از بین می‌برد. دستگاه‌های تریلی به یک مخزن وصل می‌شوند.

در مرحله اول تکنیسین متخصص مواد شوینده را روی مبل یا فرش اسپری می‌کند این افراد مواد شوینده را درون یک مخزن به نسبت معیین می‎‌ریزند سپس با برس که به مخزن وصل است اقدام به شستشو مبلمان می‌کنند. این دستگاه برای از بین بردن لکه‌های سرسخت بسیار کاربرد دارد.در برخی مواقع لکه‌هایی که دستگاه اتوماتیک به آسانی قادر به پاک کردن آن نیست دستگاه دریلی از بین می‌برد.

 برای خارج کردن آب و کف از یک دستگاه سه موتوره مجزا استفاده می‌شود. توصیه می‌شود برای شستشوی مبلمان با پارچه‌های مخصوص (مخمل و…)  استفاده نکنید زیرا احتمال آسیب به پارچه مبل وجود دارد. برای استفاده از دستگاه‌ها دریلی باید تجربه کامل داشته باشید تا صدمه‌ای به پارچه مبل وارد نشود.

  •  دستگاه مبل شویی اتوماتیک

دستگاه اتوماتیک دارای دو مخزن مجزا است مخزنی برای پر کردن مواد شوینده که  مواد را روی سطح کثیف و چرک مرده اسپری می‌کند و کار مخزن دیگر جمع آوری و آلودگی موجود در مبل و کف است. این مکنده قوی تا حدود ۹۰ درصد آلودگی را از مبل خارج و آن را تقریبا خشک می‌کند. دستگاه مبل شویی اتوماتیک بدون کوچکترین لطمه‌ای به مبلمان آنها را به راحتی تمیز و خشک می‌کند.

مزایای دستگاه اتوماتیک نسبت به دستگاه دریلی

  • این دستگاه هیچ گونه آسیبی به مبلمان نمی‌زند در صورتی که در دستگاه دریلی با وجود فرچه احتمال صدمه به پارچه وجود دارد.
  • دستگاه اتوماتیک قادر به شستشوی انواع جنس‌های پارچه‌ای است.
  • در هنگام استفاده از دستگاه دریلی امکان ریزش کف روی زمین هست اما در شستشو با دستگاه اتوماتیک کفی روی زمین نمی‌ریزد.
  • احتمال نخ کش شدن پارچه مبل خیلی پایین است.

شستشوی مبل چقدر زمان می‌برد؟

شستن مبل در منزل بستگی به تعداد مبلمان، کوسن‌ها و تشک‌های آن دارد به عنوان مثال شستشوی یک دست مبل هفت نفره حدود یک ساعت  زمان میبرد. شما می‌توانید در هنگام سفارش با اعلام تعداد مبلمان از مدت زمان شستشوی آنها مطلع شوید.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در الهیه |22503723| 🎁20% تخفیف سفارش آنلاین

آیا دستگاه خشکشویی مبل پارچه ای مبل آسیب می‌زند؟

طراحی دستگاه شستشوی مبلمان به شکل است که هیچ گونه آسیبی به مبلمان وارد نمی‌کنند و از فرچه‌های نرم و لطیف برای شستشوی مبل استفاده می‌شود. این دستگاه‌های مکانیزه  قادر به شستشوی پارچه‌های ابریشمی بدون هیچ صدمه‌ای هستند.

مبل شویی با دستگاه ریخت و پاش و کثیفی دارد؟

نیروهای متخصص و آموزش دیده مجموعه تهران جام درهنگام شستشوی مبلمان  هیچ ریخت و پاشی ندارد و قبل از شروع به کار برای جلوگیری از ریختن کف و آب روی زمین یک پارچه پهن می‌کنند تا آن مقدار کمی آب و مواد شوینده روی پارچه بریزد. برای ثبت سفارش مبلشویی در پاسداران همین حالا به سلیت تهران جم مراجعه کنید.

روش‌های خانگی برای شستشوی مبلمان

گاهی پارچه مبلمان کثیفی زیادی ندارد و می‌توان با چند روش خانگی زیر آنها را تمیز کرد.

 استفاده از جوش شیرین

در این روش باید جوش شیرین را روی مبل ریخته و بعد از گذشت یک ساعت جوش شیرین را به کمک یک وسیله مکنده جمع کنید . برای تمیز کردن گرد و غبار مبل این روش مناسب است.

ترکیب روغن برزک، روغن کتان و سرکه سفید

این سه محلول را هر کدام به اندازه یک سوم با هم مخلوط می‌کنید سپس محلول را روی سطح مورد نظر بکشید و بعد از دو ساعت با یک پارچه آن محل را تمیز کنید. این روش برای اثبات رنگ در مبل‌های چرم بسیار کاربردی است.

شوینده‌های مورد استفاده مبل شویی درپاسداران

برای شستشوی مبلمان در مجموعه تهران جم از بهترین مواد شوینده و نرم کننده استفاده می‌شود و همچنین برای حفظ عمر پارچه از مواد تقویت کننده به کار می‌برند.

شستشوی انواع پارچه مبل در منزل

شستشوی مبل پارچه‌ای

بهترین روش برای شستشوی این مدل پارچه‌ها شامپو فرش است که مقداری از آن را با ابر روی سطح مبل میکشید سپس با  ابری دیگر آن بخش را خشک کنید.

شستشو مبلمان مخمل

جنس مخمل در انواع متفاوتی مانند پنبه، پشم و پلی استر ساخته می‌شود مخمل با الیاف طبیعی نسبت به مخمل‌های پلی استر دوام کمتری دارند. این مدل پارچه نباید با شامپو فرش شسته شود و بهترین روش شستشوی مبل مخمل بخارشو یا دستمال مرطوب است.

شستشوی مبل چرم

دوام چرم بسیار بالا و شستشوی آن خیلی آسان است مبل با جنس چرم را با یک شیشه شور هم می‌توان شست.

شستشو پارچه کتان مبل

 کتان یک پارچه نرم و براق است اما به راحتی چروک می‌شود. احتمال لکه دار شدن کتان کم است ولی در صورت کثیف شدن تمیز کردن آن بسیار سخت است و ممکن است به پارچه آسیب برسد.

سایر خدمات قالیشویی تهران جم

شستشوی قالی و قالیشویی پاسداران یکی دیگر از خدمات مبلشویی پاسداران است که شما عزیزان میتوانید از این مرکز خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

کلام آخر

برای تمیز و خوشبو همچنین طولانی شدن عمر مبلمان شستشوی مبل سالی یکبار توصیه می‌شود این روش در سلامتی خانواده بسیار مهم است زیرا از بروز آلرژی جلوگیری می‌کند و مانند گذشته دیگر نیاز به تعویض مبلمان نیست. برای انجام مبل شویی در پاسداران و ارائه برترین خدمات تهران جم به سایت این مجموعه مراجعه و با ثبت سفارش آنلاین ۲۰ درصد تخفیف مبل شویی در پاسداران بهره ببرید همچنین می‌توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

 

مبل شویی در محل انجام می شود؟

بله شستشوی مبل بصورت کامل در محل شما انجام خواهد شد

هزینه مبل شویی پاسداران چقدر است؟

با توجه به تعداد مبلمان و نوع پارچه مبل هزینه متفاوت است

چطور ثبت سفارش انجام بدم؟

با شماره زیر تماس بگیرید 22304263

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی هنوز ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین