قالیشویی تهران جم در پاسداران

قالیشویی تهران جم در پاسداران

قالیشویی ارزان در تهران

شستشوی فرش در تهران یک دغدغه بزرگ برای خانواده هاست زیرا تعداد قالیشویی در پاسداران که بدون رعایت استانداردها اقدام به پذیرش فرش می‌کنند روز به روز در حال افزایش است البته هنوز هم مراکز معتبری هستند که با استفاده از دانش روز و تجهیزات تخصصی به روز در حوزه قالیشویی فعالیت می‌کنند و رضایت مشتریان را همواره در اولویت قرار می دهند. قالیشویی در پاسداران یکی از شعبات قالیشویی تهران جم می باشد که علاوه بر محدوده پاسداران در سایر مناطق تهران از جمله محدوده نیاوران | قالیشویی در مجیدیه | قالیشویی در سعادت آباد  شعب فعال نیز دارد. تیم شستشوی فرش تهران جم با 35 سال سابقه درخشان همراه با استفاده از تجهیزات به روز و کارآمد و حضور پرسنل متخصص در حوزه فرش توانسته اند رضایت کامل مشتریان را جلب کنند.

بهترین قالیشویی در پاسداران

قالیشویی تهران جم با 35 سال سابقه درخشان در حوزه شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف همواره پیشرو در این صنعت بوده و هست. این مجموعه عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد که با شناسه صنفی 0058293681 می توانید از صحت این موضوع مطلع شوید.

خدمات قالیشویی تهران جم را میتوان به چند دسته تقسیم کرد:

خدمات قالیشویی در پاسداران

  • قالیشویی فرش دستباف
  • شستشوی تابلو فرش
  • ریشه زنی و ترمیم فرش
  • چرم دوزی شیرازه فرش
  • ترمیم پارگی و سوختگی فرش
  • شستشوی موکت
  • خشکشویی و شستشوی مبل

هزینه قالیشویی در پاسداران

فقط کافیست با شماره های زیر تماس گرفته و درخواست خدمات خود را مطرح فرمائید. و پیش از درخواست خود میتوانید از هزینه های مربوطه مطلع شوید. کارشناسان و همکاران ما در تهران جم سریع ترین زمان به محل شما عازم شده و مفتخر خواهیم بود که خدمات خود را با کیفیتی مطلوب خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

نکات مهم در شستشوی فرش در پاسداران

برخلاف تصور بسیاری از عامه مردم، شستشوی فرش یک کار تخصصی است و چنانچه اصول قالیشویی رعایت نگردد، نه تنها رضایت مشتری جلب نخواهد شد، بلکه عمر مفید فرش نیز کاهش می یابد. این موضوع در مورد شستشوی فرش دستباف نیز صدق می‌کند. قالیشویی در پاسداران، یکی از شعب تیم قالیشویی «تهران جم» است که به‌واسطه استفاده از یک تیم متخصص در حوزه فرش، علاوه بر پذیرش شستشوی قالی در تهران، مبل شویی در منزل، ترمیم و رفو فرش دستباف، شستشوی موکت، خشکشویی و… را نیز انجام می‌دهد. قدم اول برای شست و شوی فرش، توجه به جنس نخ‌های به‌کار رفته در قالی است‌. زیرا هر جنس، خصوصیات و شرایط نگهداری و شستشوی مخصوص به خود را دارد. بنابراین یک فرد عادی که اطلاعات کافی از فرش‌ها را ندارد نمی تواند در حوزه شستشوی فرش موفق باشد.

اشخاصی که در شعبه قالیشویی در پاسداران مشغول به کار هستند، با توجه به جنس نخ‌های به کار رفته در فرش، میزان حرارت آب، مقدار غلظت مواد شوینده، شرایط خشک کردن و… را رعایت می‌کنند. این کار باعث می‌شود علاوه بر اینکه تمام قسمت‌های فرش از لکه و کثیفی پاک شود، به بافت و رنگ فرش نیز آسیبی وارد نیاید.

قالیشویی محدوده پاسداران

نحوه شستشوی فرش

 قدم‌دوم، آبکشی اولیه و سطحی است. آب توسط موتورهای قوی پمپاژ می‌شود و با فشار بالایی روی سطح فرش پخش می‌شود. این کار باعث می‌شود تمام آلودگی‌های سطحی و گرد و غبار موجود در تار و پود فرش در آب حل شود و از قالی خارج گردد. این مرحله ممکن است یک کار ساده به نظر بیاید اما فشار آب باعث می‌شود لکه ها یا آلودگی های اصلی نمایان شوند. به‌علاوه، بدون استفاده از مواد شوینده، فرش از گرد و غبار پاک خواهد شد. امکانات و تجهیزات شعبه قالیشویی در پاسداران، همچون دیگر شعب «تهران جم» کاملا به روز است و متخصصان شستشوی فرش و رفوگران، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ترمیم فرش دستباف شما را نیز انجام می‌دهند.

قدم سوم، استفاده از مواد شوینده و فرچه های صنعتی برقی است. ماده شوینده باید متناسب با جنس لکه‌ها باشد، به‌عنوان مثال، ماده‌ای که برای از بین بردن چربی استفاده می‌شود با ماده شوینده‌ای که برای شستن جوهر خودکار یا لکه چای به کار می‌رود متفاوت است. بعد از شست و شوی هر دو طرف فرش، با فشار مجدد آب، پشت و روی فرش آبکشی می شود تا مواد شوینده ای که استفاده شده و آلودگی ها را در خود حل کرده، از فرش خارج شود.

آبکشی باید متناسب با میزان آلودگی قالی و لکه‌های قالی باشد. مثلاً ممکن است با یک بار شستشو، فرش کاملاً تمیز نشود بنابراین شستشو مجددا تکرار می‌شود. علت تکرار چندباره شستشوی فرش، استفاده از مواد شوینده رقیق شده است زیرا کادر و تیم «تهران جم» و همچنین شعبه قالیشویی در پاسداران و قالیشویی در مجیدیه این تیم، ترجیح می‌دهند شست و شو را چند بار تکرار کنند تا اینکه از مواد شوینده قوی برای لکه بری در فرش استفاده کنند. چون مواد شوینده قوی، همانطور که در پاک کردن لکه ها سریع عمل می‌کنند، به بافت نخ و تار و پود فرش نیز آسیب می‌زنند و عمر مفید فرش را کاهش می‌دهند.

ضمن تکمیل شعبات قالیشویی تهران جم و بهبود ارائه خدمات مبل شویی و قالیشویی این مرکز به تمامی نقاط مختلف تهران از جمله
مبل شویی پاسداران شعبات افتتاح شده و خدمت رسانی به همشهریان عزیز انجام می شود.

بهترین قالیشویی در پاسداران

خدمات ارائه شده در قالیشویی در پاسداران

اولین تفاوت شعبه قالیشویی در پاسداران با دیگر مراکز شستشوی فرش در تهران، سرویس اختصاصی جمع آوری فرش در محدوده پاسداران است. به همین دلیل، جمع‌آوری قالی‌ها در بازه زمانی کوتاه‌تری انجام می‌شود. رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی نیروهای جمع آوری فرش، به‌خصوص به‌ خاطر حضور ویروس کرونا، نقطه مثبت دیگری برای تیم «تهران جم» است. فرشها در ابتدای ورود و پس از خشک شدن و قبل از ارسال به مشتری نیز ضدعفونی می شوند. ترمیم و رفو قسمت‌های آسیب دیده فرش، مبل شویی در تهران، موکت شویی و…خدمات دیگری هستند که در تمام شعب قالیشویی تیم ما ارائه می‌شود. استفاده از تجهیزات به روز در شعبه قالیشویی در پاسداران، نقطه قوت دیگریست که باعث شده رضایت مشتریان جلب شود.

استفاده از تجهیزات کارآمد و به روز سبب می‌شود در مصرف آب، برق و گاز صرفه‌جویی شود و این صرفه جویی، در قیمت پرداختی مشتری لحاظ می‌شود، به همین دلیل کیفیت ارائه شده نسبت به قیمت پرداخت شده ارزنده و مقرون به صرفه است. نقطه مثبت دیگری که در استفاده از تجهیزات جدید وجود دارد، حفظ سلامت بافت فرش است. زیرا هر چه امکانات و تجهیزات جدیدتر باشند، استانداردهای شستشوی فرش بیشتر رعایت می‌شود.

شماره قالیشویی در تهرانبه‌عنوان مثال، تیم شستشوی فرش «تهران جم» در شعبه قالیشویی در پاسداران از خشک‌کن قدرتمند و توربو استفاده می‌کند، دور تند محفظه‌های خشک‌کن جدید، فرش را کاملا خشک می‌کند و دیگر نیازی نیست قالی چند روز تحت گرمای شدید قرار بگیرد. بنابراین استفاده از خشک‌کن جدید دو مزیت فوق‌العاده دارد: اول، کوتاه‌تر شدن زمان تحویل فرش به مشتری و دوم، عدم آسیب به بافت فرش، به سبب قرار نگرفتن در حرارت‌های زیاد و طولانی مدت است.

به همین خاطر، رضایت مشتریان از شستشوی فرش دستباف در قالیشویی در پاسداران رو به افزایش است. استفاده از مواد شوینده نانو در کنار ماشین آلات خودکار و پاسخگویی کادر اداری در مجموعه «تهران جم» باعث شده بیش از 35 سال تجربه موفق کسب کنیم.

نکته آخر اینکه، تیم شستشوی فرش ما، با استفاده از دستگاه­های اختصاصی و مواد شوینده خارجی و با کیفیت، کار شستشوی تابلو فرش و شستشوی خوشخواب را نیز پذیرش می­کند. استفاده از مواد شوینده خارجی در شستشوی تابلو فرش­ها، فرش­های دستباف­، فرش­های ابریشمی و… باعث می­شود بدون آسیب به رنگ فرش، شستشو به بهترین شکل ممکن انجام شود. به همین خاطر، بیشترین مالکان فرش­های دستباف و مالکان تابلوفرش­های آنتیک و گران­قیمت، مشتریان ثابت شعبه قالیشویی در پاسداران ما هستند.

هزینه قالیشویی پاسداران چقدر است؟

لطفا با شماره زیر تماس بگیرید تا دقیق هزینه خدمات مورد نیاز رو به شما اطلاع بدیم 021-22304263

چطور به شما اعتماد کنم؟

قالیشویی تهران جم 35 سال سابقه فعالیت دارد و همچنین عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد که با شناسه صنفی 0058293681 است

معتبرترین قالیشویی در پاسداران