قالیشویی در شهید عراقی | بهترین قالیشویی شهید عراقی تهران

ساکنین محترم منطقه شهید عراقی تهران قالیشویی تهران جم در جهت ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی در این منطقه اقدام به راه اندازی شعبه جدید کرده و نیز شما می توانید زین پس شستشوی قالی و مبلمان خود را به این مرکز قالیشویی با خیالی آسوده و راحت بسپارید. در جهت تماس با قالیشویی شعید عراقی می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید و یا از طریق صفحه درخواست آنلاین قالیشویی با 20% تخفیف ویژه درخواست خود را نیز ثبت کنید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

 

بهترین قالیشویی شهید عراقی تهران

همیشه فرش اعم از ماشینی یا دستبافت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وسایل زندگی ما ایرانی‌ها بوده است و همواره تمیزی آنها در اولویت قرار داشته است. بر این اساس یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها پیدا کرده بهترین قالیشویی از نظر تجربه، نوع خدمات و کیفیت شستشو است که البته در محدوده محل زندگی آنها مستقر باشد یا آماده ارائه خدمات باشد. پس اگر در منطقه 3 یا 4 تهران بزرگ سکونت دارید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات بهترین قالیشویی شهید عراقی است چرا که توانسته نظر مشتریان خود را به خوبی جلب کند. حال در ادامه این مقاله نکات مهم و قابل توجهی را در مورد خدمات قالی شویی در شهید عراقی بیان خواهیم کرد. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا اطلاعات مفیدی را در این رابطه کسب کنید.

 

شماره قالیشویی خوب در شهید عراقی تهران

روش شستشوی فرش در قالیشویی شهید عراقی

برای شستن قالی، قالیچه و فرش باید نکات مهمی رعایت شود تا کمترین آسیب به وسیله شما وارد شود. با توجه به گران شدن قیمت فرش‌های ماشینی و دستبافت بهتر است که برای جلوگیری از بروز مشکل برای فرش و قالی شما حتما شستن آن را به یک قالیشویی معتبر در شهید عراقی بسپارید. یک قالیشویی معتبر و دارای مجوز فعالیت با کارشناسان متخصص و دستگاه‌های تمام اتوماتیک و پیشرفته می‌تواند بهترین خدمات را در زمینه شستشوی فرش به شما ارائه دهد.

روش شستشوی فرش در این مرکز با توجه به نوع آن اعم از ماشینی یا دستبافت بودن آنها به شکل متفاوت و خاصی انتخاب می‌شود. البته اگر فرش دستبافت شما نیاز به تعمیر، رفو و لکه‌گیری داشته باشد، به بهترین روش این کارها انجام خواهد شد. با سپردن فرش‌های خود به قالی شویی در شهید عراقی علاوه بر خدمات شستشو از خدمات ترمیم فرش سوخته، لبه‌دوزی، حاشیه‌دوزی و ترمیم ریشه‌های آن با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‎‌مند خواهید شد.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در نارمک - بهترین قالیشویی نارمک

بر این اساس برای شستشوی فرش‌های شما مراحلی مانند، گردگیری، شستن فرش‌ها با آب و برس نرم، خشک کردن با استفاده از ابزار اتوماتیک انجام می‌شود. لازم به ذکر است، قالیشویی در شهید عراقی به آب تصفیه شده مجهز است و برای شستن فرش‌ها از مرغوب‌ترین مواد شوینده استفاده می‌شود.

در صورتی که نیاز به خدمات رفوگری فرش دارید می توانید به صفحه رفو فرش تهران مراجعه کنید.

ارزان ترین قالیشویی در شهید عراقی تهران

قالیشویی ارزان در شهید عراقی سعی دارد که این خدمات را با کیفیت‌ترین و با بهترین شکل ممکن ارائه دهد. در ادامه با خدمات شستشوی انواع فرش در قالی شویی شهید عراقی آشنا خواهید شد:

شستشوی فرش دستبافت

بسیاری از خانواده‌ها دغدغه شستن فرش‌های دستبافت و قدیمی خود را دارند و مهم‌ترین دغدغه آنها سپردن این نوع فرش‌ها به قالیشویی ارزان در شهید عراقی است تا هزینه دریافت این خدمات در عین با کیفیت بودن با هزینه پایینی انجام شود. از این رو شستشوی فرش دستبافت توسط بهترین قالیشویی در شهید عراقی امری اجتناب ناپذیر است. پس اگر فرش‌های شما به دلیل ذرات گرد و غبار معلق در هوا و نفوذ آنها به لابه لای پرز و الیاف آنها دچار تیرگی و چرک آلود شده‌اند، شستشوی آنها را به ما بسپارید. شستشوی فرش‌های دستبافت همواره توسط افراد متخصص و دستگاه‌های قالیشویی مدرن و اتوماتیک انجام می‌شود تا به بهترین شکل تمیز شده و آسیبی به آنها وارد نشود. در صورتی که شستشوی فرش‌های دستبافت خود را به یک مرکز قالیشویی غیراصولی بسپارید شاهد تداخل رنگ، پوسیدگی و دیگر خسارات جبران‌ناپدیر در آنها خواهید بود.

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی شهید عراقی

فرش‌های ماشینی بر اساس جنس الیاف و میزان تراکم به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که شستشوی هر کدام اصول خاص خود را دارد. از انواع فرش‌های ماشینی می‌توان به فرش‌های پشمی، اکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپلین، نایلونی، ابریشمی و غیره اشاره کرد. بنابراین برای شستشوی هر یک از این فرش‌ها باید بهترین مواد شوینده را مورد استفاده قرار داد تا عملیات پاکسازی و تمیز کردن آنها به بهترین شکل انجام شود. از این رو در قالی شویی شهید عراقی، کارشناسان متخصص پیش از هر اقدامی برای شستشوی فرش‌های ماشینی، نوع الیاف و جنس آنها را بررسی می‌کنند و سپس اقدامات لازم برای شستن آنها را انجام می‌دهند.

شستشوی تابلو فرش در منطقه شهید عراقی

تابلو فرش جزو اثاثیه تزیینی و گران‌قیمتی است که سبب زیبایی دیوارهای منازل می‌شود. بنابراین شستشوی آنها نسبت به شستشوی فرش نیاز به تخصص بیشتری دارد و باید نکات اصولی خاصی را رعایت کرد تا طراوت و زیبایی تابلو فرش‌ها حفظ شود.

لکه‌برداری فرش

اغلب متقاضیان خدمات قالیشویی در شهید عراقی، شست‌وشوی فرش‌های خود را با هدف لکه‌برداری و از بین بردن آنها به ما می‌سپارند. بنابراین اولین قدم پیش از شست‌وشوی فرش‌ها، تشخیص لکه‌های آن و پیدا کردن بهترین راهکار جهت از بین بردن آنها با مواد پاک‌کننده مناسب است.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در ستارخان | بهترین قالیشویی ستارخان تهران

ویژگی بهترین قالیشویی در شهید عراقی

یک مرکز قالیشویی خوب در شهید عراقی باید با استفاده کادر فنی و متخصص در امر قالی شویی بتواند خدمات گسترده و باکیفیتی ارائه دهد. این ویژگی‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • شستشوی انواع فرش اعم از ماشینی، دستبافت، موکت، روفرشی و غیره
  • شستشوی انواع مبلمان در محل مورد نظر مشتری
  • برخورداری از تجهیزات و دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی روز
  • بهره‌مندی از کادری متخصص و دوره دیده در زمینه قالیشویی و مبل شویی
  • ارائه خدمات ترمیم، رفو و نوسازی انواع قالی و فرش توسط افراد متخصص
  • رفع پوسیدگی و پارگی فرش‌های قدیمی آسیب دیده
  • تضمین کیفیت خدمات شستشو قالی، موکت و مبل
  • امکان شستشوی قالی و فرش‌های دستباف به صورت کاملا تخصصی
  • امکان سرویس‌دهی به مشتریان در تمام روزهای هفته به خصوص ایام تعطیلات
  • تحویل و بازگرداندن فرش‌ها در زمان توافق شده
  • تعرفه خدمات طبق قیمت مصوب اتحادیه قالیشویی

مبل شویی در شهید عراقی تهران

شستشوی مبل و مبل شویی در شهید عراقی یکی دیگر از خدمات این مرکز شستشوی مبل و قالی در تهران بزرگ می باشد. که شما عزیزان و ساکنین این منطقه می توانید درخواست خود را ثبت کرده و همکاران ما پس از مشاهده درخواست شما به محل اعزام شده و نسبت به شستشوی مبل در محل اقدام خواهند کرد. توجه داشته باشید در مراحل مبل شویی در منطقه شهید عراقی نیازی به حمل و نقل و جابجایی نیست و شستشوی مبل بصورت کامل در محل شما انجام شده و هزینه شستشوی مبل نیز پس از بررسی نوع مبلمان و تعداد مبلمان نیز اعلام خواهد شد.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

جمع‌بندی

در این مقاله خدمات بهترین قالیشویی در شهید عراقی را مورد بررسی قرار دادیم و با بیان نکاتی به شما کمک کردیم تا شستشوی انواع فرش‌های دستبافت و ماشینی، موکت و روفرشی خود را به یک قالیشویی معتبر در شهید عراقی بسپارید. با توجه به ویژگی‌هایی که بیان شد اگر خواهان استفاده از خدمات قالیشویی هستید، با  قالیشویی تهران جم تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن نیروهای خود را برای تحویل فرش‌های شما اعزام کنند.

 

هزینه قالیشویی چقدر است؟

هزینه شستشوی فرش بستگی به نوع فرش شما ماشیینی یا دستباف بودن دارد و بر اساس متراژ نیز اعلام خواهد شد

چطور با قالیشویی شهید عراقی تماس بگیرم؟

از طریق شماره تماس زیر می توانید با ما در ارتباط باشید 02122304263

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی هنوز ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین