قالیشویی در فرمانیه | بهترین قالیشویی فرمانیه تهران + (20% تخفیف)

در تهران بزرگ و پر مشغله نیاز است تا در هر منطقه از آن تمامی خدمات و احتیاجات مردم وجود داشته باشد. زیرا اگر قصد داشته باشید با جمعیت زیاد و ترافیک این شهر خدمتی را از منطقه دیگر درخواست کنید، ممکن است زمان زیادی برای آن منتظر بمانید. قالیشویی تهران جم این امکان را برای مشتریان فراهم کرده و در مناطق مختلف تهران از جمله فرمانیه خدمات گسترده قالیشویی را ارائه می دهد. از این رو قالیشویی در فرمانیه تبدیل به یکی از مهم ترین و پر کاربردترین خدمات در این زمینه شده است‌.

بهترین قالیشویی فرمانیه

برای اینکه با اطمینان خاطر فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی در فرمانیه بسپاریم نیاز است تا درباره ویژگی‌ها یا مشخصات آن بیشتر بدانیم.‌ تهران جم یکی از بهترین شرکت‌های خدماتی برای قالیشویی در تهران است که بیشتر از ۳۵ سال سابقه در این زمینه دارد. پس می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. در زیر این ویژگی‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

وقت شناس بودن قالیشویی

یک قالیشویی عالی باید بسیار وقت شناس باشد. ممکن است شما نزدیک به عید یا در زمان‌های ضروری نیاز به شستشوی فرش‌های خود داشته باشید. قالیشویی باید در همان زمان تعیین شده فرش‌ها را باز گرداند و شما را منتظر نگذارد. قالیشویی فرمانیه به دلیل برنامه ریزی دقیق برای شستشوی فرش‌ها این امکان را دارا است‌.

قالیشویی باید در سالم ماندن فرش ها کوشا باشد

از دیگر ویژگی‌های مهم که برای قالیشویی‌ها مطرح است، سالم نگه داشتن فرش بعد از شستن است. از این رو نیاز است تا قراردادی بین مشتری و قالیشویی بسته شود تا فرش این کالای گرانبها هم بیمه شده و هم تضمین شود که بعد از شستشو به آن آسیبی وارد نمی‌شود. این مورد نیز یکی از مهم ترین عوامل است که قالیشویی‌ها باید آن را رعایت کنند‌.

قالیشویی باید در شستن انواع فرش تخصص داشته باشد

یک قالیشویی باید بداند انواع مختلف فرش با تار و پودهای متفاوت و جنس نخ را چطور باید شستشو دهد. به عبارت دیگر قالیشویی باید بداند که فرش دستباف و ماشینی به چه صورت شسته می‌شوند. این موضوع برای سلامت فرش نیز بسیار تاثیرگذار است. قالیشویی در فرمانیه این موضوع را کاملا رعایت کرده و در شستشوی انواع فرش را به درستی انجام می‌دهد.

قالیشویی باید شستشوی اسلامی را انجام دهد

از دیگر مواردی که هنگام انتخاب یک قالیشویی به آن توجه می‌شود، شستشوی اسلامی با استفاده از آب کر است. بیشتر مشتریان انتظار دارند که آلودگی از فرش‌های آن‌ها به این صورت پاک شود‌. از این رو باید شستشوی اسلامی نیز در قالیشویی انجام شده و به نظر مشتری احترام گذاشته شود.

قالیشویی خوب در فرمانیه تهران

رفو فرش در فرمانیه

یک قالیشویی مجهز و با خدمات عالی می‌تواند علاوه بر پاکیزه کردن فرش‌ها آن‌ها را رفو کند و انواع پارگی و آسیب را ترمیم کند. این یک ویژگی کاربردی برای قالیشویی‌ها است زیرا کمک می‌کند تا مشتری خدمات کامل را به صورت یک جا داشته باشد. خدمات رفو فرش دستباف و ماشینی در فرمانیه بصورت کاملا تخصصی انجام شده و می توانید با خیالی آسوده فرش های دستباف خود را به این مرکز رفوگری در فرمانیه بسپارید.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در جردن - شستشوی فرش در جردن

خدمات قالیشویی در فرمانیه

حال که با ویژگی‌های قالیشویی در فرمانیه آشنا شدید و مشخص شد که یک قالیشویی خوب برای ارائه بهترین خدمات باید چه مشخصاتی داشته باشد، نیاز است بدانیم که قالیشویی در فرمانیه چه خدماتی را برای مشتری انجام می‌دهد و در کدام زمینه‌های قالیشویی فعالیت می‌کند.

شستشوی فرش دستباف در فرمانیه

امکان شستشوی انواع فرش ماشینی برای قالیشویی در فرمانیه نیز انجام می‌شود. فرش‌های ماشینی یکی از رایج‌ترین انواع فرش است که به علت قیمت مقرون به صرفه مردم خرید آن را بیشتر انجام می‌دهند. برای اینکه بتوان شستشوی فرش دستباف در فرمانیه باید ابتدا فرش را غبار روبی کرد، سپس  باید الیاف فرش را کاملا شناخت و بر اساس تار و پود و الیاف کار شستشو را انجام داد‌. تهران جم در قالیشویی فرمانیه این مراحل را دقیق انجام داده و سپس با دقت فرش را خشک کرده و به صورت بسته بندی شده با پلاستیک به مشتری تحویل می‌دهد.

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی فرمانیه

شستشوی فرش دستباف نیز یکی از خدمات قالیشویی در فرمانیه است. فرش‌های دستباف با الیاف حساس باید بسیار دقیق و کارشناسی شده شستشو شوند و با استفاده از انواع ماشین‌های مخصوص و آب با دمای مناسب شستشوی این فرش‌ها انجام شود. حتی خشک کردن فرش دستی نیز به صورت تخصصی انجام می‌شود. بنابراین می‌توان به راحتی به شعبه فرمانیه تهران جم برای شتسشوی این فرش‌ها اعتماد کرد.

 

مبل شویی در فرمانیه

افرادی که در منطقه فرمانیه زندگی می‌کنند از این پس می‌توانند مبلمان خود را به همراه فرش‌ها به قالیشویی تهران جم در فرمانیه بسپارند تا خانه‌ای کاملا تمیز و پاکیزه داشته باشند. مبل شویی نیز یکی از فعالیت‌های تخصصی است که قالیشویی‌ها آن را انجام داده و به مشتری کمک می‌کنند تا حجم زیادی از کارهای نظافتی آن‌ها را انجام دهد. هم‌چنین باید گفت که مبل شویی نیز بدون هیچ آسیبی انجام خواهد شد. نکته حائز اهمیت این است که تهران جم در محل به انجام عملیات مبل شویی در فرمانیه برای شما می‌پردازد. این یعنی کاهش هزینه‌ها و دریافت خدمات در سریع‌ترین زمان.

قالیشویی ارزان در فرمانیه

ممکن است از خود بپرسید چرا باید قالیشویی ارزان در فرمانیه و شعبه تهران جم را انتخاب کنم. پاسخ‌های کاملا منطقی برای این پرسش شما وجود دارند. همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، قالیشویی تهران جم و شعبه آن در فرمانیه ویژگی‌های یک قالیشویی بسیار عالی را دارند.

این یعنی شما به راحتی می‌‌توانید انواع فرش‌های خود چه دستباف و چه ماشینی را به آن‌ها برای شستشو داده  و سالم و پاکیزه تحویل بگیرید. هم‌چنین این قالیشویی از افراد با تجربه برای شستشوی فرش‌های شما استفاده می‌کند و این اطمینان را خواهد داد که یک فرش بدون هیچ‌گونه آسیب را دریافت خواهید کرد.

از طرفی دیگر تهران جم تمامی استانداردها و گواهینامه‌ها مخصوص به قالیشویی را در اختیار داشته و این موضوع نیز می‌تواند اطمینان را برای شما بیشتر کند. حتی اگر به سایت تهران جم نیز مشاهده کنید، می‌توانید تمامی مواردی که در این زمینه مهم هستند را مشاهده کنید‌.

سفارش قالیشویی فرمانیه

بعد از اینکه با قالیشویی در فرمانیه و یکی از شعبه‌های تهران جم آشنا شدید ممکن است بخواهید سفارش خود برای شستشوی فرش را به این سایت بدهید‌. برای این کار باید گفت که شما چندین راه دارید‌. ابتدا می‌توانید به سایت تهران جم مراجعه کنید که آسان‌ترین روش است‌‌. برای این کار تهران جم را در گوگل جستجو کنید و وارد اولین سایت در نتایج شوید.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در غرب تهران

حال در صفحه اول مشاهده می‌کنید که یک فرم ثبت سفارش آنلاین برای شما قرار داده شده است. می‌توانید نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس و آدرس دقیق خود را وارد کرده و سفارش خود را ثبت کنید‌.

هم‌چنین از طریق واتساپ نیز به صورت آنلاین می‌توانید این کار را انجام دهید. در پایین صفحه شماره تلفن‌های مربوط به تهران جم نیز قرار گرفته است که می‌توانید از این طریق نیز سفارش خود را ثبت کنید‌. اما بهتر است بدانید که ثبت سفارش به صورت آنلاین ممکن است با تخفیف همراه باشد و این برای شما سود بسیار عالی را به همراه دارد. هم‌چنین می‌توانید راحت‌تر می‌توانید این کار را انجام دهید.‌ قالیشویی در فرمانیه که یکی از شعبات تهران جم است می‌تواند هم شستشو، هم رفو و هم مبل شویی را برای شما انجام دهد.

هزینه قالیشویی در فرمانیه چقدر است؟

یکی دیگر از مواردی که قبل از ثبت سفارش برای قالیشویی در فرمانیه در نظر گرفته می‌شود، هزینه قالیشویی و نحوه پرداخت است. شما ممکن است تعرفه‌های بسیار بالا را در قالیشویی‌های دیگر را مشاهده کرده که ممکن است برای یک شستشو مناسب نباشد. اما در این جا باید گفت که قالیشویی تهران جم می‌تواند با یک هزینه مقرون به صرفه و متعادل فرش‌ها و مبل‌های شما شستشو داده و آن‌ها را به شما تحویل دهد.

 برای آگاهی بیشتر از قیمت‌ها می‌توانید به سایت مراجعه کرده و قبل از خرید توسط مشاوره کامل با پشتیبانی سایت از قیمت‌ها به صورت کامل و دقیق آشنا شوید. در این صورت امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت با دیگر قالیشویی‌ها را داشته و یک انتخاب عالی را در این زمینه انجام دهید‌. با این کار، می‌توانید با دیدی بازتر برای انجام شستشوی فرش‌ها، اقدامات لازم را انجام دهید.

مناطق تحت پوشش قالیشویی تهران جم

با افتخار قالیشویی تهران جم به تمامی مناطق تهران خدمات زیر را  از جمله مناطق ولنجک، نیاوران، سعادت آباد، جردن، خدمات خود را نیز ارائه می دهد:

در صورتی که شما اگر ساکن هر منطقه از تهران هستید فقط کافیست با ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید و یا از طریق صفحه سفارش آنلاین با 20% تخفیف ویژه درخواست خود را ثبت کنید.

‌نتیجه گیری

برای رفاه حال تهرانی‎های عزیز وجود قالیشویی در فرمانیه که بتواند تمامی خدمات را با کیفیت بالا انجام دهد، بسیار ضروری است. از این رو تهران جم خدمات خود را برای این منطقه ارائه داده و برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان سفارش گیری اینترنتی را نیز فراهم کرده است. شما می‎توانید با مراجعه به سایت این قالیشویی و ثبت سفارش خود از خدمات بسیار عالی این قالیشویی استفاده کرده و با استفاده از تعرفه‏های مقرون به صرفه آن‎ها، با اطمینان کامل فرش‎های خود را به آن‎ها برای شستشو بسپارید.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، سپاس گزاریم و امیدواریم که بتوانیم همواره بهترین‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تخفیف هم دارید؟

بله در صورتی که سفارشتون رو آنلاین ثبت کنید از طریق سایت قالیشویی تهران جم 20% تخفیف برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد

چطور با قالیشویی فرمانیه تماس بگیرم؟

از طریق شماره های زیر میتونید با ما در ارتباط باشید 22304263

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی هنوز ثبت نشده است

2 دیدگاه برای “قالیشویی در فرمانیه | بهترین قالیشویی فرمانیه تهران + (20% تخفیف)

  1. مهدیه گفته:

    سلام قالیشویی شما کجای فرمانیه هست؟ من فرش دستباف دارم و خیلی برام مهمه که به بافت فرش اسیب نبینه شما تضمین میدین که مشکلی برای فرش من پیش نیاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین