قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

شست و شوی انواع فرش ها مدام با دردسر همراه است و دسترسی به یک قالیشویی مناسب در غرب تهران نیز مشکل ساز می باشد. تهران جم یکی از معتبرترین قالیشویی در غرب تهران است. این قالیشویی با سابقه 35 توانسته افتخارات زیادی کسب نماید که یکی از آن ها جلب اعتماد ساکنین غرب تهران است. خدمات قالیشویی در غرب تهران شامل شستشوی فرش دستباف و ماشینی، فرش ابریشم، مبل شویی، ریشه زنی، رفو و ترمیم فرش می باشد. بنابراین کسانی که به دنبال قالیشویی معتبر و مناسب در غرب تهران هستند می تواند یکی از شعبات تهران جم را انتخاب نمایند.

تلفن تماس : 22304263

قالیشویی در غرب تهران دارای مجوز رسمی یا همان پروانه کسب از اتحادیه قالیشویان شهر تهران است. همچنین با کادری مجرب و پرسنل متخصص در حوزه قالیشویی توانسته کیفیت شستشوی فرش ها را تضمین نماید. البته علاوه بر تضمین کیفیت می توان از تعرفه مقرون به صرفه قالیشویی های موجود در غرب تهران نیز اطمینان یافت. یکی از دلایل بارز محبوبیت قالیشویی تهران جم، آمار سفارشات بالای آن است. زیرا از جدیدترین متدها و به روزترین دستگاه ها استفاده می کند و قالی های شما را همچون روز اول تمیز و نو تحویل می دهد.

بهترین قالیشویی در غرب تهران

میزان کثیفی قالی فقط مراحل شست و شو قالیشویی در غرب تهران را دگرگون می سازد. زیرا قبل از پروسه شست و شو فاکتورهایی همچون میزان کثیفی، نوع کثیفی و جنس فرش تعیین می شود. سپس مراحل شست و شو مانند نحوه شستن، دستگاه های مورد استفاده مناسب نوع فرش و شوینده ها مشخص می گردد. کارکنان در این قالیشویی ها با هر نوع کثیفی؛ هر نوع فرش و جنس مبل شما آشنایی دارند.بنابراین همه مواردی که قرار است روی فرش شما اعمال شود، قبلا امتحان خود را پس داده است. درنتیجه میزان کثیفی مدنظر نیست و اهمیت چندانی ندارد.

سرویس دهی به موقع و منظم

کاور کردن فرش زمن تحویل

سرویس دهی به صورت 24 ساعته و کل روزهای هفته

سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در نیاوران (قالیشویی تهران جم) + 20%تخفیف

استفاده از جدیدترین متدها و به روزترین دستگاه ها

یکی از دلایل اصلی محبوبیت قالیشویی در غرب تهران استفاده دستگاه های پیشرفته جهت شست و شوی فرش می باشد. زیرا استفاده از این ماشین های استاندارد علاوه بر افزایش کیفیت شست و شو، هیچ گونه آسیبی به فرش وارد نمی کند. شعبات تهران جم با استاندارد های به روز و دستگاه های جدید مبل شویی، قالیشویی و … کلیه خدمات درخواستی مشتریان را انجام می دهد. پرسنل این قالیشویی تمام آموزش های لازم جهت یک شست و شوی استاندارد را دیده اند.

قالیشویی تهران جم به تمامی مناطق تهران از جمله: نیاوران، سعادت آباد، مجیدیه، الهیه، شهرک غرب، نارمک و… خدمت رسانی میکند.

استفاده از بهترین شوینده های مناسب هر نوع فرش

قالیشویی در غرب تهران بسته به جنس و نوع الیاف از شوینده های استاندارد استفاده می کند. زیرا شوینده انتخاب شده نباید برای فرش آسیب زا باشد و تمام آلودگی روی آن را از بین ببرد. البته همه شوینده های به کار رفته در شعبات تهران جم از برندهای معتبر و مورد اعتماد مردم  می باشد.  چون این شوینده ها قبل از مصرف مورد آزمایش قرار گرفته اند بعد در لیست شوینده های استاندارد درج شده اند. تهران جم در انتخاب شوینده ها حساسیت زیادی به خرج می دهد تا از کیفیت پروسه شست و شو کاسته نشود.

کادری مجرب، با تجربه و آموزش دیده

پرسنل قالیشویی در غرب تهران، آموزش های لازم جهت شست و شوی فرش و همه خدمات قالیشویی را دیده اند. همچنین بسیار باتجربه، مجرب، منصف و طاهر هستند و نقش پررنگی در ارائه خدمات با کیفیت این قالیشویی ها ایفا می کنند. البته افرادی که برای استخدام انتخاب می شوند، باید از خصوصیات اخلاقی خاصی برخوردار باشند. زیرا قدردانی از اعتماد مشتریان به قالیشویی در محلات مختلف غرب تهران هدف اصلی  تهران جم است.

شست و شوی فرش با رعایت شئونات اسلامی

با انجام پروسه شست و شو تمام آلودگی از روی فرش  پاک می شود که از نظر اسلامی قابل قبول نیست.  بنابراین در شست و شو فرش با رعایت شئونات اسلامی باید از آب کر یا آب جاری استفاده کرد. زیرا در ایران این موضوع برای افراد مسلمان از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه روند شست و شو فرش باید به صورت اسلامی و رعایت شئونات آن صورت گیرد. قالیشویی در غرب تهران به نظر و عقیده مشتریان احترام گذاشته و فرش های آن را بهادید اسلامی شست و شو می دهد.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در فرمانیه | بهترین قالیشویی فرمانیه تهران + (20% تخفیف)

شست و شوی منظم و سازمان دهی شده

قالیشویی در غرب تهران پروسه شست و شو را با نظم و به شکل سازماندهی شده انجام می دهد. برای مثال زمان رزرو و ارائه خدمات برای فرش کثیفی که صورت گرفته در همان تاریخ مشخص شده از مشتری تحویل گرفته می شود. سپس با تعیین نوع آلودگی و بررسی های جنس فرش، تکنیک و ترفند مختص این قالیشویی روی فرش اجرا می گردد. درنتیجه با کمترین زمان ممکن مشتری می تواند فرش را تحویل بگیرد. قالیشویی های غرب تهران با انواع موکت، فرش و مبل آشنایی دارند و بسته به نیاز آن ها، خدمات را ارائه می دهند. البته این خدمات، ترفندها و روش ها مختص به خود را دارند که کاملا اصولی روی فرش ها یا مبل ها پیاده سازی می شوند.

خدمات قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی در غرب  تهران از خدمات متنوعی برخوردار است که مهم ترین آن ها شامل شستشوی فرش، مبل شویی، رفو و ترمیم فرش است.

مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی از خدمات قالیشویی در غرب تهران است که شست و شو در منزل صورت می گیرد. بنابراین نیازی به جا به جایی مبل ها نیست. درنتیجه با استفاده از دستگاه های استاندارد  و به روز در سریع ترین زمان ممکن می توان از مبل ها استفاده کرد. در پروسه مبل شویی همانند قالیشویی تمام عوامل همچون جنس و نوع آلودگی مبل بررسی می گردد. سپس شست و شو با دستگاه ها و مواد شوینده مناسب جنس مبل شروع می شود.

رفو و ترمیم فرش در غرب تهران

از خدمات رایج قالیشویی در غرب تهران، رفو و ترمیم فرش است. البته مشتریان باید زمان تماس علاوه بر خدمات شست و شو، خدمات رفو و ترمیم را نیز رزرو نمایند. همچنین خدمات ریشه زنی بسته به نوع فرش متفاوت است که در فرش های ماشینی به مرور زمان مقاوم شده و بر عمر آن ها می افزاید. فرش هایی که دچار سوختگی یا پوسیدگی هستند با رفوگری ترمیم می شوند.

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی هنوز ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین