قالیشویی در قیطریه + ((20% تخفیف ویژه))

منطقه قیطریه یکی از منطقه‌های وسیع در شمال شهر تهران و همچنین منطقه شمیران است که جزو منطقه 1 محسوب شده و تعداد خانوار بسیاری را در خود جای داده است. از این رو، قطع به یقین نیاز به قالیشویی در این منطقه بیشتر از سایر مناطق دیده می‌شود و نکته حائز اهمیت این است که خدمات قالیشویی نیز به خوبی بر روی انواع فرش صورت پذیرد. قالیشویی تهران جم با 35 سال سابقه کار در این زمینه توانسته است به خوبی در حوزه شستشوی انواع فرش فعالیت داشته و رضایت بسیاری از مشتریان را با خود به همراه داشته باشد.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

بهترین قالیشویی قیطریه تهران

اگر به دنبال قالیشویی ارزان در قیطریه هستید، مهم است که ابتدا آشناییت کامل با ویژگی‌های آن داشته باشید. به هر حال شما قرار است یکی از ارزنده‌ترین وسایل خانه خود را برای شستشو به آن‌ها بسپارید و دانستن این که آیا به فرش‌های شما آسیبی وارد می‌شود یا خیر و یا این که با چه موادی و چه دستگاهی شستشو انجام می‌شود، بسیار مهم است. پس در این بخش ما اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های قالیشویی خوب در قیطریه را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا هم بیشتر با نحوه عملکرد قالیشویی تهران جم آشنا شوید و هم به هنگام انتخاب، یک قالیشویی مناسب را از بین صدها مجموعه برای خود به همراه داشته باشید.

قالیشویی خوب در قیطریه

زمانی که یک قالیشویی خوب را در قیطریه مانند تهران جم انتخاب می‌کنید، در واقع شما روند شستشوی قالی خود را به دست مجموعه‌ای سپرده‌اید که با انواع فرش‌های مختلف آشنا بوده و می‌داند که از چه روش‌های برای شستشوی آن‌ها استفاده کند. پس زمانی که یک قالیشویی معتبر را انتخاب می‌کنید، درواقع با خیالی آسوده شستشوی فرش‌های خود را به مجموعه‌ای می‌سپارید که می‌دانید از چه دستگاه‌هایی و چه مواد شوینده‌ای برای آن استفاده کند.

 

شماره قالیشویی معتبر در منطقه قیطریه تهران

قالیشویی معتبر در قیطریه تهران

حتما شما هم تا به امروز مشاهده کرده‌اید که قالیشویی‌ها با انواع وسایل نقلیه مختلف به حمل و نقل قالی‌ها می‌پردازند. برخی از آنها ایمنی لازم برای حمل قالی‌ها را رعایت نمی‌کنند و این موضوع منجر به سقوط آنها به هنگام حمل شده و خسارات بسیاری را به بار می‌آورد. یک قالیشویی معتبر مانند مجموعه تهران جم، با استفاده از جدیدترین متد بسته بندی فرش‌ها، به درستی چه به هنگام حمل و نقل به سمت محل شستشو و چه به هنگام حمل به خانه شما پس از شستشو، از بهترین روش‌های حمل و بهترین متد بسته‌بندی استفاده می‌کند.

یک قالیشویی خوب با مشتریان از چندین روش مختلف ارتباط برقرار می کند

در دنیای امروزی که نحوه ارتباطات پیشرفت بسیاری را به خود دیده است، هر کسب و کار می‌تواند روش‌های متعددی را برای ارتباط با مشتری خود برقرار کند. امروزه نیز بهترین قالیشویی‌ها به عنوان مجموعه‌هایی معرفی می‌شوند که چندین روش را برای برقراری ارتباط در اختیار شما قرار می‌دهند. قالیشویی تهران جم این زمینه را برای شما مهیا کرده است تا به راحتی، هم به شکل تلفنی و هم به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارشات خود کرده و راحتی را در این بین برای خود مهیا کنید.

سایر محتواهای سایت:  قالیشویی در فرمانیه | بهترین قالیشویی فرمانیه تهران + (20% تخفیف)

قالیشویی تهران جم در قیطریه تهران

در منطقه قیطریه تعداد بسیاری از مجموعه‌های قالیشویی تاسیس شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا این سوال برای شما به وجود آید که چرا باید قالیشویی تهران جم را برای خود انتخاب کنیم؟ بهترین دلیل برای انتخاب این قالیشویی، سابقه بی‌نظیر آن است.

این مجموعه تا به امروز 35 سال سابقه فعالیت در حوزه شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف را به همراه داشته و همین موضوع مهر تایید بر انتخاب این مجموعه بی‌نظیر می‌شود. از طرفی دیگر، مجموعه تهران جم عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران با شناسه 0058293681 می باشد. این یعنی شما با خیالی آسوده می‌توانید به این مجموعه اعتماد کرده و به راحتی ثبت سفارش خود را انجام دهید.

از طرفی دیگر، اگر نگاهی به ابتدای همین صفحه بی‌اندازید و بر روی گزینه “درباره ما کلیک کنید، می‌توانید تصویر پروانه کسب این مجموعه را مشاهده فرمایید. تمامی این موارد، نه شما بلکه هر فردی را به این فکر وا می دارد که قالیشویی تهران جم را برای انجام خدمات شستشوی فرش‌های خود انتخاب کنند.

 

هزینه قالیشویی در قیطریه چقدر است؟

مهم است که قبل از ثبت سفارش خود در مجموعه قالیشویی تهران جم، این موضوع را مورد بررسی قرار دهید که هزینه شستشوی قالی شما چقدر است. از آنجایی که عنوان بهترین قالیشویی در قیطریه نزد مجموعه تهران جم است، پس مهم است که بدانید هزینه شستشوی انواع فرش در این مجموعه چقدر است.

در ابتدا بگوییم که هزینه شستشوی فرش ماشینی با دستی بسیار متفاوت بوده و از طرفی دیگر، از آنجایی که این قالیشویی عضو اتحادیه قالیشویان است، این اتحادیه است که تعیین می‌کند هزینه‌ها تا چه اندازه براورد شوند.

نکته دیگر در این بین این است که هزینه‌ها ممکن است گاهی اوقات به دلیل انجام خدماتی دیگر مانند رفوگری یا تعمیر و بازسازی فرش نیز تغیراتی را با خود به همراه داشته باشد. پس اگر قصد ثبت سفارش در مجموعه تهران جم را دارید، این موضوع را نیز حتما مد نظر خود قرار دهید.

آخرین نکته ای که در این رابطه می‌بایست به آن توجه داشته باشید نیز این است که اگر فرش‌های عتیقه را برای شستشو به این مجموعه سپردید، از آنجایی که این فرش‌ها باید با دقت بیشتری مورد شستشو قرار بگیرند، ممکن است هزینه بیشتری را به خود اختصاص دهند. وجود انواع لکه‌ها و مواردی این چنین نیز تاثیر مستقیم بر قیمت شستشوی فرش دارد.

تحویل به موقع سفارشات، رکن اصلی در انتخاب قالیشویی در قیطریه

یکی از موارد مهمی که به هنگام انتخاب قالیشویی در قیطریه مد نظر خود قرار می‌دهید، قطعا تحویل به موقع سفارشات است. فرض کنید برای یک مهمانی قرار است فرش‌های خود را بشویید. در حال حاضر یک ساعت مانده به حضور مهمانان و فرش‌ها هنوز به دست شما نرسیده‌اند! این موضوع می‌تواند بسیار اذیت کننده بوده به طوری که تمامی برنامه روز شما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

از این که، تحویل به موقع سفارشات قالیشویی، رکن اصلی انتخاب قالیشویی در قیطریه است. مجموعه تهران جم با افتخار این زمینه را برای شما مهیا می‌کند تا دقیقا همان ساعت و روزی که مد نظرتان است به تحویل فرش‌های خود بپردازید. همان‌طور که اشاره کردیم، تهران جم همواره به دنبال جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در نیاوران (قالیشویی تهران جم) + 20%تخفیف

شستشوی فرش ماشینی در قیطریه

یکی از انواع فرش‌هایی که در کشور ایران نیز طرفداران بسیاری را برای خود به همراه دارد، انواع فرش‌های ماشینی هستند. فرش‌های ماشینی یکی از بهترین مدل فرش‌های بازار بوده که از ترکیب رنگ و همچنین طرح‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. این دسته از فرش‌ها توسط مجموعه تهران جم با کیفیت و قیمتی فوق‌العاده مورد شستشو قرار می‌گیرند.

نکته حائز اهمیت این است که از پیشرفته ترین دستگاه‌ها برای شستشوی فرش ماشینی شما استفاده می شود و این موضوع می‌تواند علاوه بر این که روند شستشوی فرش شما را افزایش دهد، این زمینه را نیز برای شما ایجاد کند که که با هزینه‌ای کمتر به ثبت سفارش شستشوی فرش‌های خود بپردازید.

شستشوی فرش دستبافت در قیطریه

فرش‌های دستبافت از اصالت بالایی برخوردار بوده و همچنین به هنگام دوخت آن‌ها نیز ظرافت و دقت بیشتری به کار گرفته شده است. این موضوع باعث می شود تا صابحان این دسته از فرش‌ها به هنگام شستشوی، اعتماد لازم برای انجام این عملیات را به مجموعه‌های مختلف ندهند. از طرفی دیگر، اگر بتوانند یک مجموعه معتبر را برای خود انتخاب کنند، به طبع با خیالی آسوده‌تر این کار را نزد آن‌ها می‌سپارند.

مجموعه قالیشویی تهران جم با بهره‌گیری از بهترین کارکنان با تجربه در حوزه فرش شویی و استفاده از انواع دستگاه‌های معتبر در این زمینه، به شما این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، شستشوی فرش خود را انجام داده و علی‌الخصوص، هیچ آسیبی نیز به آن وارد نشود. پس دیگر شستن فرش دستبافت یک آرزوی محال نیست! بلکه این مجموعه تهران جم است که این کار را برای شما به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

قالیشویی در قیطریه: شستشوی تخصصی قالی

فرش‌ها همان‌طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، یکی از ارزنده‌ترین وسایل خانه هستند که شما می‌بایست به هنگام شستشوی آن‌ها با دقت کافی این کار را انجام دهید. اگر خودتان قصد شستن فرش‌ها را ندارید، مهم است که برای انجام این کار از قالی‌شویی‌های معتبر کمک بگیرید. قالیشویی تهران جم یکی از معتبرترین و در عین حال بهترین مجموعه‌های حال حاضر است.

شما می‌توانید با خیالی آسوده شستشوی تخصصی قالی در قیطریه را نزد این مجموعه سپرده تا با بهره‌گیری از بهترین ابزارها و همچنین مواد شستشو، به شستن آن پرداخته و نتیجه نهایی، فرشی باید که روز اول از فروشگاه خریداری کرده‌اید.

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608

20% تخفیف ویژه برای ثبت سفارش از طریق صفحه قالیشویی آنلاین

نگاه انتهایی

همان‌طور که مطالعه کردید، قالیشویی در قیطریه یعنی مجموعه تهران جم توانسته این زمینه را برای شما مهیا کند تا بتوانید با خیالی آسوده شستشوی قالی خود را به این مجموعه سپرده و هزینه‌ای بسیار مناسب را نیز در مقابل آن پرداخت کنید. از این که مجموعه ما را برای شستشوی فرش‌های خود انتخاب می‌کنید بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که توانسته باشیم تا به امروز لبخند رضایت را روی لباس شما بیاوریم.

چطور میتونم درخواست قالیشویی نارمک بدهم؟

لطفا با شماره 22304263 تماس بگیرید و یا به صفحه درخواست آنلاین قالیشویی مراجعه کنید و 20% تخفیف بگیرید

قالیشویی قیطریه کدام مناطق رو خدمات میده؟

ما به تمامی مناطق تهران از جمله منطقه یک خدمت رسانی میکنیم.

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی هنوز ثبت نشده است

1 دیدگاه برای “قالیشویی در قیطریه + ((20% تخفیف ویژه))

  1. طراحی سایت وردپرسی گفته:

    با احترام به قالیشویی تهران جم
    در صورتی که نیاز به طراحی وبسایت داشتید می توانید به وبسایت بنده یعنی ” استودیو اکنون ”
    aqnoon.ir
    مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09371579100 تماس گرفته و درخواست خود را نیز مطرح نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین