نحوه تمیز کردن سوختگی سیگار از روی فرش

یک یادآوردن افتادن خاکستر سیگار روی فرش، میتواند واکنش غیر جالبی را بسازد. سوختگی سیگار روی فرش از سری کلمه ها و سوختگی هایی است که می توان آن را پاکیزه کرد. اگرچه برای از بین بردن یک سوختگی بزرگ ممکن است به کمک متخصص قالیشویی تهران جم نیاز باشد، اما تعمیر سوختگی های کوچکتر مانند سیگار کاری است که می توانید به راحتی با کمک چند وسیله خانگی ان را انجام دهید. در ادامه به این خواهیم پرداخت که چگونه رفع سوختگی فرش با سیگار را خودمان انجام دهیم

الیاف سوخته را بردارید

ابتدا باید الیاف سوخته روی فرش خود را بردارید. با استفاده از یک قیچی کوچک، الیاف سوخته را جدا کنید. در مرحله بعد، زمان تمیز کردن کامل ناحیه سوخته فرا رسیده است: فقط روی قسمت فرش آسیب دیده آب بپاشید و آن را با یک پارچه یا اسفنج به شدت بشویید.

پس از یکبار اسپری کردن آب، محل را با یک دستمال کاغذی یا پارچه تمیز خشک کنید. مطمئن شوید که ناحیه کدر شده کاملا خشک شده باشد.

همچنین میتوانید از کارشناسان تهران جم بخواهید که این کار و قالیشویی شما را انجام دهند

جهت درخواست آنلاین به صفحه سفارش آنلاین قالیشویی مراجعه کنید و یا از طریق شماره های زیر اقدام کنید

021-22503723 | 021-22304263

ترمیم فرش سوخته با سیگار
ترمیم فرش سوخته با سیگار

رفع سوختگی فرش با سیگار وصله بزنید

اگر سوراخ فرش تمیز و خشک اکنون کوچک و نامشخص است، ممکن است آن را به همان شکلی که هست رها کنید و امیدواریم دیگر زخم چشم نباشد. با این حال، اگر سوراخ را نتوان نادیده گرفت، در مرحله بعدی نیاز به وصله کاری است.

با کمک قیچی خود، الیاف را از قسمت های غیرقابل توجه فرش در زیر مبلمان یا پشت کمد جدا کنید. پس از انجام این کار، چسب محکم فرش را روی سوراخ قرار دهید و الیاف جدید را با دقت داخل آن قرار دهید.

سایر محتواهای سایت:  اشتباهات رایج در نگهداری از فرش

اجازه دهید چسب برای چند ساعت خشک شود، مطمئن شوید که کودکان و حیوانات خانگی از فرش دور هستند. ممکن است بخواهید ناحیه تعمیر شده را با کاغذ و یک کتاب سنگین بپوشانید. پس از خشک شدن چسب، فرش را به آرامی شانه کنید تا مطمئن شوید که الیاف تازه قرار داده شده برجسته نیستند. به آرامی روی قسمت فرش تعمیر شده قدم بزنید و هنگام جارو کشیدن آن احتیاط بیشتری کنید.

اگر از جزئیات مربوط به فرآیند تعمیر فرش مطمئن نیستید یا متأسفانه چندین بار سوختگی سیگار روی فرش شما وجود دارد، بهتر است با قالیشویی های مجرب مشورت کنید. با تخصص و کمک حرفه ای آنها، فرش شما در حد نو ظاهر می شود.

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی هنوز ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین