قالیشویی در زعفرانیه | بهترین قالیشویی زعفرانیه تهران(20% تخفیف)

قالیشویی زعفرانیه به عنوان بهترین قالیشویی در منطقه زعفرانیه تهران نیز شناخته می شود. این عنوان با گذشت 35 سال سابقه حرفه ای و رضایت کامل مشتریان عزیز نسبت به کارخانه قالیشویی تهران جم کسب شده است. که در ادامه با تمامی خدمات این مرکز قالیشویی در شمال تهران آشنا خواهید شد.

بهترین قالیشویی در زعفرانیه تهران

امروزه اکثر شهروندان به دنبال بهترین قالیشویی در شمال تهران، می گردند توجه داشته باشید که کلیه خدمات شست شو و موکت شویی در زعفرانیه تهران انجام میگردد. امروزه در حالی که شستن فرش ها به شیوه سنتی در منزل انجام نمی شود، در نتیجه قالی شویی در زعفرانیه با هدف رفع دغدغه های اصلی مردم ساکن این منطقه در تهران ایجاد شده است.

شست شو و لکه برداری انواع فرش اعلا، موکت، پتو از شهروندان عزیز تهرانی با تحویل 48 ساعته و با سرویس حمل و نقل رایگان سفارش گرفته می شود. بهترین قالی شویی در زعفرانیه با مجهز بودن به سیستم های پیشرفته تمام خودکار و به روز انجام می گیرد. این شرکت در زعفرانیه مجهز به سیستم های نوین می باشد که از مهمترین آن ها می توان به خشک کن لوله ای ضدچروک، گرمخانه گازی اشاره کرد.

قالیشویی معتبر در زعفرانیه تهران

شرکت قالی شویی در زعفرانیه با سال ها تخصص و تجربه در زمینه شست شوی انواع فرش و موکت در اختیار تمام شهروندان این منطقه می باشد. مجموعه ما با استفاده از بهترین مواد شوینده برای شستشوی فرش در شرکت استفاده می کند. تیم ما برای ارائه بهتر خدمات خود، از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته خاص خود برای شستشو استفاده می کند.

هزینه قالیشویی در زعفرانیه

هر ساله از سوی اتحادیه قالیشویی نرخ شستشوی فرش و موکت بر اساس اندازه و متراژ آنها تعیین می‌شود این قیمت اعلام شده بستگی به کیفیت و سطح خدمات ارائه شده از سوی قالیشویی‌ها متفاوت است. قالیشویی در زعفرانیه با قیمت های مقرون به صرفه خود و ارائه کیفیت خوب در خدمت شما مشتریان عزیز است. که میتوانید جهت اسعلام قیمت از طریق شماره های زیر اقدام کنید
 
 
تلفن تماس: 02122304263
 
 

 

شستشوی انواع فرش در قالیشویی زعفرانیه

شستشوی فرش‌ها بر اساس نوع آنها متفاوت است و در هنگام شستن فرش و باید به نکات لازم دقت کرد

شستشوی فرش دستباف در زعفرانیه

شستشوی فرش‌های دستباف به دلیل ظرافت و ارزش بالایی که دارند بسیار سخت هست و برای سالم نگه داشتن این نوع فرش‌ها مهمترین کار شستشوی اصولی و درست آنها است.

در ابتدا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص غبارگیری، گرد و غباری که در تار و پود فرش وجود دارند را از بین می‌برند در مرحله بعد فرش را خیس می‌کنند تا آب با دمای مناسب به درون فرش نفوذ کند سپس برای از بین بردن آلودگی و کثیفی‌ها از یک دستگاه مخصوص استفاده می‌کنند این دستگاه با سرعت مناسب و شلاق‌های بزرگ می‌چرخد و باعث از بین رفتن کثیفی و لکه‌های روی فرش می‌شود.

سایر محتواهای سایت:  رفو فرش دستبافت در نیاوران؛ جان بخشیدن به فرش‌های یادگاری

حالا نوبت آبکشی فرش است که این کار برای از بین رفتن آلودگی‌ها و مواد شوینده چند بار انجام می‌گیرد ممکن است هنگام آبکشی فرش‌های دستباف، الیاف فرش رنگ پس بدهد در این شرایط یک قالیشویی با تجربه و حرفه‌ای با ترمیم فرش این مشکل را رفع می‌کند.

خشک کردن فرش دستباف مرحله آخر شستشوی فرش است که توسط تجهیزات و ابزارهای استاندارد انجام می‌گیرد.برای خشک کردن فرش‌ها آنها را نباید مستقیم در معرض نور خورشید قرار داد زیرا باعث تغییر رنگ فرش و کم شدن طول عمر آنها می‌شود. در صورتی که فرش دارای پوسیدگی‌های کمی باشد با بررسی کارشناسان طبق درصد پوسیدگی شستشوی فرش انجام می‌گیرد. فرش‌های دستباف قیمت بالا و همچنین وزن سنگینی دارد به همین دلیل هنگام خیس بودن حمل و نقل آنها دشوار است.

 

شستشوی فرش ماشینی در زعفرانیه

فرش‌های ماشینی به دلیل قیمت پایین وجود طرح و رنگ‌های متفاوت نسبت به فرش‌های دستباف امروزه بیشتر مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد فرش‌ها ماشینی وزن سبک تری دارند و شستشوی آنها نیز راحت تر است.

البته شستشوی فرش ماشینی هم اصول و آداب خاص خودش را دارد که در صورت رعایت نکردن این اصول امکان آسیب رسیدن به فرش وجود دارد. در مرحله اول فرش توسط قالیشویی جمع‌آوری می‌شود که بهتر است برای جلوگیری از آلودگی فرش در هنگام حمل و نقل آن را با پلاستیک‌های مخصوص بسته بندی کنند سپس کارشناس مربوطه بر اساس نوع و الیاف فرش، غبارگیری فرش را توسط دستگاه های برس غلطی انجام می‌دهند.

قبل از خیس کردن فرش درصد مقاومت رنگ سطح زیر و شیب فرش تست می‌شود و بعد شستشوی فرش را با دستگاه‌های مخصوص در دمای متعادل با مواد شوینده متناسب شروع می‌کنند  در مرحله بعد فرش با فشار یکنواخت آبکشی می‌شود.

برای خشک و خارج کردن مواد شوینده از یک دستگاه مجهز استفاده می‌کنند در آخر سطح فرش را برس زده و پس از پرداخت زنی آن را اتو با دستگاه مخصوص می‌زنند.  قالیشویی در زعفرانیه تمامی مراحل شستشوی فرش را به نحو عالی انجام می‌دهد شما می‌توانید برای ثبت سفارش خود به سایت تهران جم مراجعه کنید.

مبل شویی در زعفرانیه

مبل شویی جز مهم ترین کارهایی است که پس از مدتی استفاده از سرویس مبلمان باید انجام داد. همانطر که تمیز بودن فرش و شستشوی فرش بصورت دوره ای اهمیت بالایی دارد. درخواست مبل شویی در زعفرانیه هم امری مهم برای اهالی این منطقه نیز می باشد. وقتشه که با لکه ها و کثیفی های مبلمان خداحافظی کنی.

سایر محتواهای سایت:  مبل شویی در ستارخان - شستشوی مبل ستارخان + (20% تخفیف)

 

بهترین مبل شویی در منطقه زعفرانیه تهران

قالیشویی خوب در زعفرانیه

یک قالیشویی خوب در منطقه زعفرانیه تهران باید دارای یک سری ویژگی و فاکتورهایی باشد که با آنها ارزیابی می شوند در صورت داشتن این ویژگی‌ها شما می‌توانید بدون نگرانی فرش و قالی‌های خود را به آنها بسپارید.

  • دارای زمانبندی دقیق باشند و فرش را طبق زمان اعلام شده به دست مشتری برسانند.
  • فرش را سالم و بدون آسیب دیدگی در تار و پود تحویل بدهند.
  • شستشوی فرش‌ها را طبق جنس الیاف که دارند با مواد شوینده خاص انجام دهند.
  • رعایت شئونات مذهبی در هنگام شستشوی فرش و قالی‌ها و استفاده از آب تمیز و پاک

قالیشویی در زعفرانیه با رعایت تمامی این نکات یکی از برترین قالیشویی‌ها در تهران می باشد.

خدمات قالیشویی زعفرانیه

  1. رفوگری و ترمیم
  2. شست شوی فرش دستباف
  3. شست شوی فرش ماشینی
  4. شیرازه دوزی
  5. شست شوی تخصی انواع موکت
  6. شست شو و خشک شویی مبلمان و خوشخواب در محل
  7. ترمیم و بازسازی فرش

بهترین نتیجه و سطح کیفی را می توانید از قالیشویی تهران جم بگیرید. لازم است در نظر داشته باشید که فرش و موکت را می توان به چند روش استاندارد شستشو داد. نظافت منظم، درجه یک و با کیفیت هم بر اساس نیاز مشتری و هم فرش انجام می شود. اما با رعایت نکات بهداشتی کلیه خدمات در قالی شویی زعفرانیه طبق موازین شرعی انجام می شود. به گفته انجمن قالیشویی تهران، اگر یک قالیشویی بهترین تجهیزات را داشته باشد اما کادری ماهر نداشته باشد، نمی تواند خدمات خوبی ارائه دهد. برای انتخاب بهترین توصیه می شود به نظرات کاربران قبلی نگاهی بیندازید و در مورد کارشناسان این حوزه مطالعه کنید. اکثر مشتریان شرکت قالی شویی تهران جام از رفتار عالی پرسنل، کیفیت و تمیزی فرش ها و نرخ عادلانه قالیشویی راضی هستند.

جمع بندی

همشهریان عزیز تهرانی و اهالی محترم منطقه زعفرانیه قالیشویی تهران جم با توجه به سابقه دیرینه خود در حوزه قالیشویی در این منطقه  از تهران خدمت رسانی می نماید به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در صورت سفارش آنلاین از طریق وبسایت تخفیف ویژه ای را برای شما ساکنین عزیز در زعفرانیه فراهم نمائیم لطفا از طریق لینک های زیر نسبت به ثبت سفارش آنلاین اقدام فرمائید

باتشکر از همراهی شما عزیزان

قالیشویی زعفرانیه کدام مناطق رو خدمات میده؟

ما در تمامی مناطق تهران خدمات ارائه میدیم. بخصوص منطقه 1 تهران مناطق خیابان مقدس، خیابان آصف، خیابان ، ماکویی پور، خیابان روستاییان، خدمات قالیشویی و مبل شویی رو ارائه می دهیم

چطور میتونم درخواست قالیشویی نارمک بدهم؟

لطفا با شماره 22304263 تماس بگیرید و یا به صفحه درخواست آنلاین قالیشویی مراجعه کنید و 20% تخفیف بگیرید

نظر شما درباره این محتوا چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی هنوز ثبت نشده است

2 دیدگاه برای “قالیشویی در زعفرانیه | بهترین قالیشویی زعفرانیه تهران(20% تخفیف)

  1. محمدرضا گفته:

    سلام شما فقط خدمات قالیشویی توی زعفرانیه انجام میدین؟
    من یه فرش دستباف دارم میخوام رفو می کنید ؟ یه مقدار پوسیده شده نمیمخوام بیشترشه حیفه

    • قالیشویی تهران جم گفته:

      خیر تمامی خدمات قالیشویی انجام میشه
      – اعلاشویی
      – رفوگری فرش ماشینی و دستباف
      – مبل شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سفارش آنلاین